IK HEB MET ME CRUSH! Uitleg & uitleg
Vanmiddag liep ik van de frituur (daar moet ik op de bus stappen en afstappen) naar huis toe. Toen zag ik me crush voor me fietsen. Toen zijn broertje weg was, kwam hij naar me toe. 'Hey, wil je een lift naar huis?', vroeg hij. 'Nee, hoeft niet', zei ik dus. 'Mag wel hoor', glimlachte hij. 'Mar hoe dan?' 'Op het stuur.' 'Oké.' En toen ging ik op zijn stuur zitten en fietste hij verder. Ik viel toen plots naar achteren waardoor hij vroeg 'Gaat het?' Ik antwoordde dat alles goed ging. Maar hij hing dus met zijn hoofd boven mijn hoofd. Toen zei hij: 'Je bent schattig als je zo lacht.' Ik giechelde dus. Toen was het weer stil. Toen kwamen we bij mijn thuis aan en zoende hij me.
Niet dus. Niks van waar. Allemaal maar mijn dagdroom toen ik nar huis liep vanmiddag. Oh, ik ben blij! Normaal gezien zou ik me crush niet zien, alleen als het KLJ zou zijn. Maar nu blijkt dus dat hij 's morgens op dezelfde bus stapt. Ook bij de frituur! Daar stapt hij dus ook af. Nu zie ik hem dus elke dag, waardoor ik met een goed humeur mijn dag start en met een goed humeur eindig. Yeey me!
En dan nu OT: Wie houdt er ook zo van dromen? En da vooral als het over je crush gaat?
[ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:58 ]