• IK HEB MET ME CRUSH! Uitleg & uitleg

    Vanmiddag liep ik van de frituur (daar moet ik op de bus stappen en afstappen) naar huis toe. Toen zag ik me crush voor me fietsen. Toen zijn broertje weg was, kwam hij naar me toe. 'Hey, wil je een lift naar huis?', vroeg hij. 'Nee, hoeft niet', zei ik dus. 'Mag wel hoor', glimlachte hij. 'Mar hoe dan?' 'Op het stuur.' 'Oké.' En toen ging ik op zijn stuur zitten en fietste hij verder. Ik viel toen plots naar achteren waardoor hij vroeg 'Gaat het?' Ik antwoordde dat alles goed ging. Maar hij hing dus met zijn hoofd boven mijn hoofd. Toen zei hij: 'Je bent schattig als je zo lacht.' Ik giechelde dus. Toen was het weer stil. Toen kwamen we bij mijn thuis aan en zoende hij me.

    Niet dus. Niks van waar. Allemaal maar mijn dagdroom toen ik nar huis liep vanmiddag. Oh, ik ben blij! Normaal gezien zou ik me crush niet zien, alleen als het KLJ zou zijn. Maar nu blijkt dus dat hij 's morgens op dezelfde bus stapt. Ook bij de frituur! Daar stapt hij dus ook af. Nu zie ik hem dus elke dag, waardoor ik met een goed humeur mijn dag start en met een goed humeur eindig. Yeey me!

    En dan nu OT: Wie houdt er ook zo van dromen? En da vooral als het over je crush gaat?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 16:58 ]

    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Clefairy schreef:
    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Clefairy schreef:
    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik dagdroom ook erg vaak over mijn crush! Dat we leuke gesprekken hebben, samen dingen doen, etc. En in werkelijkheid heb ik nog nooit tegen hem gesproken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Clefairy schreef:
    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik wist dat het een droom was omdat ik je titel zag en omdat ik het einde eerst las, haha. :')

    Maar wel leuk voor je.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    in mijn hoofd zei een publiek 'aah' en toen ik verder las bleek dat er niks van waar was, jammer ):


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Clefairy schreef:
    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.

    Ik zag mijn crush dood gaan in mijn droom.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb niet echt een crush eigenlijk dus ook niet echt iets om over te dagdromen. :c


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Clefairy schreef:
    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.


    Alis volat propriis.

    Clefairy schreef:
    Ik was best blij voor je toen ik het las en plots las ik niks van waar, ging me blijheid weer weg. Best wel droog.

    Oh, dat dagdromen ken ik heel goed. Doe ik ook altijd als ik verliefd ben :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Dat doe ik de laatste tijd altijd, maar ik moet er mee ophouden (bloos)


    -