• In het begin van het flimpje.

    Ze is drugsverslaafd en wilde heel graag een baby omdat ze dacht dat dat haar op het rechte pad zou krijgen.

    Ze werd zwanger maar kreeg een miskraam omdat haar buik vanbinnen helemaal kapot is door de drugs.


    Ze had haar moeder nooit verteld dat ze geen kinderen kon krijgen omdat ze haar moeder geen pijn wilde doen.


    Om het hele verhaal te begrijpen moet je dit flimpje kijken. Op 4:37.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Ja, maar naar een keer weet ze het wel. Op elk topic dat ze maakt loopt iedereen te bitchen.

    misschien is dat een boodschap dat ze gewoon eens een zinvol topic moet maken
    dit is gewoon shit


    Cool, neat, swell -Cry

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan moet ze eens met goede argumeten en goede dingen komen

    Ja, maar haar mening is dat het dapper is en niet iedereen is goed in argumenten. Ze wil jullie gewoon iets laten zien, wat in haar ogen dapper is. Je kunt toch ook gewoon zeggen 'ik vind het niet dapper'. Ik lees heel veel reacties als 'facepalm' en zo. Dat kan best kwetsend overkomen.


    Ik ben gemeen xoxo


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Ja, maar haar mening is dat het dapper is en niet iedereen is goed in argumenten. Ze wil jullie gewoon iets laten zien, wat in haar ogen dapper is. Je kunt toch ook gewoon zeggen 'ik vind het niet dapper'. Ik lees heel veel reacties als 'facepalm' en zo. Dat kan best kwetsend overkomen.


    Die reacties zijn er al, lees maar eens beter.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oublier schreef:
    (...)
    misschien is dat een boodschap dat ze gewoon eens een zinvol topic moet maken
    dit is gewoon shit

    Ik probeer ook over dingen heen te lezen wat ik shit vind, alleen af en toe lukt dat niet, zoals twee dagen geleden. Nouja, geloof ik vind 75% shit en ik ga ook niet iedereen afkraken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Ja, maar haar mening is dat het dapper is en niet iedereen is goed in argumenten. Ze wil jullie gewoon iets laten zien, wat in haar ogen dapper is. Je kunt toch ook gewoon zeggen 'ik vind het niet dapper'. Ik lees heel veel reacties als 'facepalm' en zo. Dat kan best kwetsend overkomen.

    ELK, ik overdrijf niet, ELK topic van haar gaat over rare dingen en dan geeft ze er nog is een mening bij waarvan je echt gewoon denk wtf x 10 miljoen. Scroll even door haar topics zou ik zeggen, jeetje.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Ja, maar haar mening is dat het dapper is en niet iedereen is goed in argumenten. Ze wil jullie gewoon iets laten zien, wat in haar ogen dapper is. Je kunt toch ook gewoon zeggen 'ik vind het niet dapper'. Ik lees heel veel reacties als 'facepalm' en zo. Dat kan best kwetsend overkomen.


    Die geven we ook :W Als ze niet luisterd en zinloze, zwakke tegenargumenten blijft bedenken, krijg je facepalm/mit reacties.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Die reacties zijn er al, lees maar eens beter.

    Over die mensen heb ik het niet, ik heb het over de mensen die lullige reacties posten ; )

    En nu ga ik sporten


    Ik ben gemeen xoxo

    Hooligan schreef:
    (...)
    ELK, ik overdrijf niet, ELK topic van haar gaat over rare dingen en dan geeft ze er nog is een mening bij waarvan je echt gewoon denk wtf x 10 miljoen. Scroll even door haar topics zou ik zeggen, jeetje.

    +100


    Cool, neat, swell -Cry

    Hooligan schreef:
    (...)
    ELK, ik overdrijf niet, ELK topic van haar gaat over rare dingen en dan geeft ze er nog is een mening bij waarvan je echt gewoon denk wtf x 10 miljoen. Scroll even door haar topics zou ik zeggen, jeetje.

    Wow, relax. Neem een joint (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Dames, wel ontopic blijven aub, dit topic gaat niet over Hale, dat mag immers niet eens.


    Life is hard and then we die

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Ja, maar haar mening is dat het dapper is en niet iedereen is goed in argumenten. Ze wil jullie gewoon iets laten zien, wat in haar ogen dapper is. Je kunt toch ook gewoon zeggen 'ik vind het niet dapper'. Ik lees heel veel reacties als 'facepalm' en zo. Dat kan best kwetsend overkomen.


    I don't agree :Y)






    quidquid excusatio prandium pro

    Dudley schreef:
    Ooooooooooooooooooomygod.
    - probeert zichzelf in te houden -
    Lukt. Bijna. Niet.
    Argh.


    We accept the love we think we deserve.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Wow, relax. Neem een joint (krul)

    Waar de fúck slaat dat nou weer op, seriously. Grow a fucking brain

    PUKKELxDING schreef:
    Dames, wel ontopic blijven aub, dit topic gaat niet over Hale, dat mag immers niet eens.


    ahem
    (A)


    quidquid excusatio prandium pro