• In het begin van het flimpje.

    Ze is drugsverslaafd en wilde heel graag een baby omdat ze dacht dat dat haar op het rechte pad zou krijgen.

    Ze werd zwanger maar kreeg een miskraam omdat haar buik vanbinnen helemaal kapot is door de drugs.


    Ze had haar moeder nooit verteld dat ze geen kinderen kon krijgen omdat ze haar moeder geen pijn wilde doen.


    Om het hele verhaal te begrijpen moet je dit flimpje kijken. Op 4:37.

    Misschien dacht ze dat als ze iemand had om voor te zorgen, dat het dan beter zou gaan? -.-


    Love don´t break me.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Waar de fúck slaat dat nou weer op, seriously. Grow a fucking brain


    Dat was een reactie waarin staat dat je niet hoeft te flippen, omdat ik een andere mening heb. En dat laatste was sarcastisch ; )


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Wow, relax. Neem een joint (krul)


    Hale nummer2....? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ahem
    (A)
    en heer ;P


    Life is hard and then we die

    NoLies schreef:
    Misschien dacht ze dat als ze iemand had om voor te zorgen, dat het dan beter zou gaan? -.-

    Ze kan gvd nog niet eens voor zichzelf zorgen!


    Cool, neat, swell -Cry

    Da's niet dapper D: Da's ongelooflijk dom en naïef.


    "I shut my eyes in order to see.'

    NoLies schreef:
    Misschien dacht ze dat als ze iemand had om voor te zorgen, dat het dan beter zou gaan? -.-


    Wooooow, je hebt gelijk man! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht, wat fucking slim!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Waar de fúck slaat dat nou weer op, seriously. Grow a fucking brain


    Relaaaax, dan roken we er samen een. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Asmodeus schreef:
    (...)

    Dat was een reactie waarin staat dat je niet hoeft te flippen, omdat ik een andere mening heb. En dat laatste was sarcastisch ; )

    Zoals StoryBelle zegt, je bouwt een reputatie op als Hale the second. That's not a good one. Lemme tell you that

    NoLies schreef:
    Misschien dacht ze dat als ze iemand had om voor te zorgen, dat het dan beter zou gaan? -.-


    Dat denk ikook.

    Neemt niet weg dat het dom is

    Yarilo schreef:
    (...)

    Relaaaax, dan roken we er samen een. (krul)

    That's ok (;

    wat oordelen jullie snel zeg. -.-


    Love don´t break me.

    Yarilo schreef:
    Right. De drugs hebben niet alleen haar baarmoeder, maar dus ook haar hersenen goed aangetast.


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    I lol'd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NoLies schreef:
    wat oordelen jullie snel zeg. -.-


    :W Realities shows zijn volgens mij minder dan 5% reality. Het is niet dapper, ze heeft gewoon eht geld nodig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.