• In het begin van het flimpje.

    Ze is drugsverslaafd en wilde heel graag een baby omdat ze dacht dat dat haar op het rechte pad zou krijgen.

    Ze werd zwanger maar kreeg een miskraam omdat haar buik vanbinnen helemaal kapot is door de drugs.


    Ze had haar moeder nooit verteld dat ze geen kinderen kon krijgen omdat ze haar moeder geen pijn wilde doen.


    Om het hele verhaal te begrijpen moet je dit flimpje kijken. Op 4:37.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja.

    Maar hoe weten juillie dat?


    Omdat een kind krijgen om op het rechte pad te komen ten eerste ongelofelijk dom is, en ten tweede lijkt het me waarschijnlijker dat ze een mooi verhaal heeft verzonnen toen ze weer es zwanger was om het ook deze keer nog een beetje spannend te maken. Dat ze er geld mee verdiend is natuurlijk mooi meegesnoven/gespoten/geslikt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Echt?

    Wat zijn je ervaringen ermee?

    ervaringen van dit soort real life shows dus meis
    en ik vind jouw mening echt... vaag soms. hoezo is het nou weer dapper dat ze het vertelt. weet je uberhaupt wel wat dat woord betekent


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dapper
    •geen angst voor gevaar tonend.

    dapper
    Met veel moed en durf, onverschrokken.

    zo nu weet ze het


    Cool, neat, swell -Cry

    DancingDead schreef:
    (...)
    ervaringen van dit soort real life shows dus meis
    en ik vind jouw mening echt... vaag soms. hoezo is het nou weer dapper dat ze het vertelt. weet je uberhaupt wel wat dat woord betekent


    Omdat het ook moeilijk voor haar moet zijn geweest toen ze daar op die stoel zat.

    Mocht het waar zijn.

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat het ook moeilijk voor haar moet zijn geweest toen ze daar op die stoel zat.

    Mocht het waar zijn.


    *Facepalm*

    Nee, je hebt gelijk Hale.

    Want Acteren is erg moeilijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oublier schreef:
    dapper
    •geen angst voor gevaar tonend.

    dapper
    Met veel moed en durf, onverschrokken.

    zo nu weet ze het

    als er geld tevoorschijn komt doen mensen alles
    even je nederlands testen. het tegenovergestelde van dapper is ***?
    ja die sterretjes dat vind ik er dus van (bloos)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hale schreef:
    (...)

    Echt?

    Wat zijn je ervaringen ermee?

    Dat mensen mediageil zijn. Doen ALLES voor geld en beroemdheid. Alle publiciteit is goede publiciteit. Allemaal vieze leugenaars die dood mogen vallen. Ik ga weer lekker roadie zijn in plaats van in Hilversum met mensen te werken die over lijken lopen om overal te komen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb ooit een programma gezien over kinderen met kanker, dat heeft mijn hart gebroken. Er was daar één jongetje, een beetje gezet, grote blauwe ogen en een jampotbril en hij was kaal. Hij praatte echt zo wijs en zijn opa was twee weken eerder overleden aan kanker. Die reporter vroeg zo: 'ja maar mis je opa dan niet een beetje?' zegt dat jongetje: 'ja ik mis hem wel, maar hij is toch altijd een beetje bij me,' vraagt die reporter: 'hoe bedoel je dat?' zegt dat jochie echt zo, heel stoer: 'Opa is bij mij in mijn hart en hij vindt dat ik beter moet worden en dat ik goed voor mama moet zorgen.'
    DÁT vind ik een dapper jongetje, hij was zó... zo levend. Hij praatte echt heel verstandig en alsof hij wilde zeggen dat hij zou knokken tot het einde. Ik vind mensen dapper die iedere dag hun leven riskeren voor hun land (militairs, mariniers, de luchtmacht), de brandweer, de mensen die aan een ziekte lijden en daartegen vechten. Ik vind mensen dapper, die een doel hebben in het leven en dat koste wat kost willen bereiken. Een meisje van 15 dat dr eigen kapot maakt door drugs en daarom een kind wil, vind ik NIET dapper maar uiterst dom. Tja, het is haar eigen schuld.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basturdo schreef:
    (...)
    Dat mensen mediageil zijn. Doen ALLES voor geld en beroemdheid. Alle publiciteit is goede publiciteit. Allemaal vieze leugenaars die dood mogen vallen. Ik ga weer lekker roadie zijn in plaats van in Hilversum met mensen te werken die over lijken lopen om overal te komen.


    Als dat zo is vind ik dat echt heel laag van haar.

    Hale schreef:
    (...)

    Als dat zo is vind ik dat echt heel laag van haar.

    kom je daar nou pas achter '--
    een meisje dat een kind wil om haarzelf weer op het rechte pad te krijgen klinkt ook zo geloofwaardig hm


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hale schreef:
    (...)

    Als dat zo is vind ik dat echt heel laag van haar.

    Kom op, lieve schat. Ik ken deze gozert, van die 'realityshow'; er is bewezen dat alles nep is waar hij het over heeft.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    C18 schreef:
    Je moet geen kinderen krijgen om je op het rechte pad te krijgen, je moet eerst op het rechte pad komen voor je kinderen krijgt.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    In welke wereld leef jij eigenlijk? ._.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    .

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:13 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Basturdo schreef:
    (...)
    Kom op, lieve schat. Ik ken deze gozert, van die 'realityshow'; er is bewezen dat alles nep is waar hij het over heeft.


    Maury? Nep?

    Wow...