• In het begin van het flimpje.

    Ze is drugsverslaafd en wilde heel graag een baby omdat ze dacht dat dat haar op het rechte pad zou krijgen.

    Ze werd zwanger maar kreeg een miskraam omdat haar buik vanbinnen helemaal kapot is door de drugs.


    Ze had haar moeder nooit verteld dat ze geen kinderen kon krijgen omdat ze haar moeder geen pijn wilde doen.


    Om het hele verhaal te begrijpen moet je dit flimpje kijken. Op 4:37.

    Applejack schreef:
    Weet je wat ik dapper vind? Dat een mishandeld kind aangifte gaat doen of met iemand praat, dat een drugsverslaafde naar goede hulp gaat zoeken om zo af te kicken, dat een terminaal zieke patient meer tijd spendeert aan het troosten en gerust stellen van zijn familie dan dat hij aan zichzelf besteed, dat mensen die zo diep in de put zit, dat ze denken dat hun leven opgeven de enige uitweg is zich er doorheen slaan in plaats van toe te geven.

    Dát is dapper. Niet zielig gaan doen op tv over dingen die je over jezelf afgeroepen hebt en vervolgens daar geld voor krijgen. Nee, dat is niet dapper. Dapper was geweest als ze vanaf het begin gewoon hulp had gezocht, of nee, nog beter, de drugs had afgewezen. Maar nee, aan drugs doen is in het begin stoer. Nee, dit vind ik niet dapper, ronduit zielig eerder. En niet op de 'Aww, wat heb ik een medelijden' manier.

    DIT IS DAPPER!
    alle dingen die zij noemt zijn dapper
    de dingen die jij zegt zijn gestoord
    het leven van een onschuldig kind verpesten omdat de moeder niet van de drugs kan afblijven noem jij (hale) dapper??? wtf is wrong with you???

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 18:20 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Applejack schreef:
    Weet je wat ik dapper vind? Dat een mishandeld kind aangifte gaat doen of met iemand praat, dat een drugsverslaafde naar goede hulp gaat zoeken om zo af te kicken, dat een terminaal zieke patient meer tijd spendeert aan het troosten en gerust stellen van zijn familie dan dat hij aan zichzelf besteed, dat mensen die zo diep in de put zit, dat ze denken dat hun leven opgeven de enige uitweg is zich er doorheen slaan in plaats van toe te geven.

    Dát is dapper. Niet zielig gaan doen op tv over dingen die je over jezelf afgeroepen hebt en vervolgens daar geld voor krijgen. Nee, dat is niet dapper. Dapper was geweest als ze vanaf het begin gewoon hulp had gezocht, of nee, nog beter, de drugs had afgewezen. Maar nee, aan drugs doen is in het begin stoer. Nee, dit vind ik niet dapper, ronduit zielig eerder. En niet op de 'Aww, wat heb ik een medelijden' manier.


    Oooh, Hale really ruffled her Jimmies! :O


    quidquid excusatio prandium pro

    Applejack schreef:
    Weet je wat ik dapper vind? Dat een mishandeld kind aangifte gaat doen of met iemand praat, dat een drugsverslaafde naar goede hulp gaat zoeken om zo af te kicken, dat een terminaal zieke patient meer tijd spendeert aan het troosten en gerust stellen van zijn familie dan dat hij aan zichzelf besteed, dat mensen die zo diep in de put zit, dat ze denken dat hun leven opgeven de enige uitweg is zich er doorheen slaan in plaats van toe te geven.

    Dát is dapper. Niet zielig gaan doen op tv over dingen die je over jezelf afgeroepen hebt en vervolgens daar geld voor krijgen. Nee, dat is niet dapper. Dapper was geweest als ze vanaf het begin gewoon hulp had gezocht, of nee, nog beter, de drugs had afgewezen. Maar nee, aan drugs doen is in het begin stoer. Nee, dit vind ik niet dapper, ronduit zielig eerder. En niet op de 'Aww, wat heb ik een medelijden' manier.


    _O__O__O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oublier schreef:
    (...)
    DIT IS DAPPER!
    alle dingen die zij noemt zijn dapper
    de dingen die jij zegt zijn gestoord
    het leven van een onschuldig kind verpesten omdat de moeder niet van de drugs kan afblijven noem jij (hale) dapper??? wtf is wrong with you???



    100000000000000000000000 x nee dat is niet dapper.

    Wel dat ze op die stoel durft te zitten.

    @Hale; praten over hoe ze haar leven en het leven van de mensen die van haar houden heeft verpest noem jij dapper???
    dat noem ik: 'schuldbekentenis'


    Cool, neat, swell -Cry

    Hale schreef:
    (...)


    100000000000000000000000 x nee dat is niet dapper.

    Wel dat ze op die stoel durft te zitten.




    Check hoe dapper.

    a facepalm to you Hale


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)


    100000000000000000000000 x nee dat is niet dapper.

    Wel dat ze op die stoel durft te zitten.

    -ultimate facepalm-
    Alsjeblieft. Lees terug. Het is bedrog.
    No offence, maar ben je zwakbegaafd?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hale schreef:
    (...)


    100000000000000000000000 x nee dat is niet dapper.

    Wel dat ze op die stoel durft te zitten.

    Dat durf ik ook.
    Ben ik nu ook dapper?
    (cat)


    Me so good.

    Jezus, kap eens met haar af te kraken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Jezus, kap eens met haar af te kraken.


    We geven ozne mening op haar zwakke tegen argument :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat meisje is echt niet goed in d'r hoofd.
    Als je een leven leid zoals zij doet, kun je echt geen kind gebruiken.
    En trouwens, ze is veel te jong. Ze kan echt niet voor zo'n kindje zorgen. Dat kan gewoon echt niet.
    En die naam voor dat kindje is gewoon belachelijk.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    We geven ozne mening op haar zwakke tegen argument :Y)

    Ja, maar naar een keer weet ze het wel. Op elk topic dat ze maakt loopt iedereen te bitchen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Jezus, kap eens met haar af te kraken.

    Dan moet ze eens met goede argumeten en goede dingen komen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Asmodeus schreef:
    Jezus, kap eens met haar af te kraken.
    Als ze haar afkraakten dan had ik het al afgekapt ;) Of een waarschuwing verstuurd


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als ze haar afkraakten dan had ik het al afgekapt ;) Of een waarschuwing verstuurd


    The moderator agrees: I rest my case.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.