• Wie heeft er nog meer last van?

    Quizlet is Quizlet de laatste tijd niet meer :( Er zijn tegenwoordig op het forum alleen nog maar topic's over: Stories, rollenverdeling, ponies, Onedirection enz.
    Je ziet er bijna geen meer over verliefdheid, Sport, problemen, leuke dingen die mensen te melden hebben.
    Ik vind het echt veel minder gezellig en de sfeer is er ook een beetje uit...
    Ik ben niet de enige die dat vind. Ik had het er met mijn vriendin Daystar over. En ze is het met me eens dat de sfeer heel erg veranderd is.

    Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Daystar schreef:
    (...)

    Mensen die dit nog kijken op die leeftijd hebben geen gezond verstand, daar is ook een ziekte van, dat je nog zoveel jaren terug leeft, dat je gewoon 7 jaar jonger denkt en leeft. Dat is dus niet gezond ;)


    Nja ik ga me er niet mee bemoeien, maar eh een vraagje, kijk jij niet eens naar een kinderprogramma dan?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    -> Slotje, jullie zijn genoeg gewaarschuwd.


    I am an idiot, I move.