• Wie heeft er nog meer last van?

    Quizlet is Quizlet de laatste tijd niet meer :( Er zijn tegenwoordig op het forum alleen nog maar topic's over: Stories, rollenverdeling, ponies, Onedirection enz.
    Je ziet er bijna geen meer over verliefdheid, Sport, problemen, leuke dingen die mensen te melden hebben.
    Ik vind het echt veel minder gezellig en de sfeer is er ook een beetje uit...
    Ik ben niet de enige die dat vind. Ik had het er met mijn vriendin Daystar over. En ze is het met me eens dat de sfeer heel erg veranderd is.

    Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kappen nu jongens! Ga ergens anders vitten


    I am an idiot, I move.

    AriaM schreef:
    (...)


    Waarom scheld Daystar dan?
    Oh oké ik was namelijk net van plan om het te doen.


    Je vergeet Asmodeus :P

    Misschien omdat hun gewenste ponynaam al bezet is?

    Wil jij trouwens een pony naam? Of plaatje? Je hebt nog geen plaatje xD En we zouden het heeeel gezellig vinden :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik heb zelfs twee levens! een als Alwin, en een als RainbowDash, de snelste pony in de hele stad! :D

    Veel plezier ermee en ga dan weg hie ruit dit topic en ga my little pony nadoen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Drone schreef:
    Kappen nu jongens! Ga ergens anders vitten




    Jeej bedankt_O_ dat je bent gekomen om deze ruzie te stoppen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wat heerlijk ruzie --'

    Ik ben het wel met je eens.
    Ik maak een serieus topic aan en er worden ponies in geplaatst.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Wat heerlijk ruzie --'

    Ik ben het wel met je eens.
    Ik maak een serieus topic aan en er worden ponies in geplaatst.

    En dat is de reden waarom ik ponies haat.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En dat is de reden waarom ik ponies haat.


    Nee schat, jij haat het omdat je Lama-topic naar off-topic is verplaatst, waar wij niets mee te maken hadden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Je vergeet Asmodeus :P

    Misschien omdat hun gewenste ponynaam al bezet is?

    Wil jij trouwens een pony naam? Of plaatje? Je hebt nog geen plaatje xD En we zouden het heeeel gezellig vinden :D



    Jeej een pony naam.
    Plaatje zou niet lukken. Kan niet inloggen op mijn laptop(gecrasht) of computer(kapot) en via me iPod kan je geen foto nemen. Als het wel kan wil ik weten hoe.

    I love Pony's they are awesome.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En dat is de reden waarom ik ponies haat.


    Klopt. Er zijn wel meer gektes geweestm -kuch- pokémon
    Maar toen die er was (en ik deed mee) gingen we ook niet bij elke serieus topic pokémon poppetjes plaatsen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En dat is de reden waarom ik ponies haat.


    Woede is de eerste stap naar acceptatie :Y)

    Jouw lama topic is verplaatst, en je hebt iemand nodig om op af te reageren. Dus je kiest de ponies uit, die evenveel voetjes hebben. Maar de situatie was nou eenmaal anders, sorry :(

    En ik voel je pijn, ik had ook een mooie topic die offtopic werd verplaatst. Maarja, die ging inderdaad ook nergens over, dus ik zag wel in waarom. Maar ik was ook even boos ja. Maar nu heb ik ponies :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En dat is de reden waarom ik ponies haat.


    Life is too damn long to be serious :3


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Life is too damn long to be serious :3


    So Pinkie Pie said, LET'S HAVE A PARTY!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ontopic nu? De ponies hebben hun eigen topic =3


    I am an idiot, I move.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    So Pinkie Pie said, LET'S HAVE A PARTY!

    *O* Partaaaaay


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Woede is de eerste stap naar acceptatie :Y)

    Jouw lama topic is verplaatst, en je hebt iemand nodig om op af te reageren. Dus je kiest de ponies uit, die evenveel voetjes hebben. Maar de situatie was nou eenmaal anders, sorry :(

    En ik voel je pijn, ik had ook een mooie topic die offtopic werd verplaatst. Maarja, die ging inderdaad ook nergens over, dus ik zag wel in waarom. Maar ik was ook even boos ja. Maar nu heb ik ponies :D

    Hee, weet je waarom dit topic er is? Omdat mensen helemaal gek woorden van jou achterlijk gepraat over ponies.


    Ik ben gemeen xoxo