• Wie heeft er nog meer last van?

    Quizlet is Quizlet de laatste tijd niet meer :( Er zijn tegenwoordig op het forum alleen nog maar topic's over: Stories, rollenverdeling, ponies, Onedirection enz.
    Je ziet er bijna geen meer over verliefdheid, Sport, problemen, leuke dingen die mensen te melden hebben.
    Ik vind het echt veel minder gezellig en de sfeer is er ook een beetje uit...
    Ik ben niet de enige die dat vind. Ik had het er met mijn vriendin Daystar over. En ze is het met me eens dat de sfeer heel erg veranderd is.

    Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En dat is waarom jij nog slechts een kind bent, en waarom ik medelijden met je heb. Volwassenheid is geen meetbaar iets, iets wat je bereikt als je alle kinderlijkheid uitroeit. Je moet je kinderlijkheid koesteren voor de juiste momenten, om je door moeilijke tijden te sjouwen. Dat is wat wij kunnen, en jullie niet. Jullie begrijpen het niet, dus jullie vallen het aan. Het zijn mensen als jij die ervoor zorgen dat ik mensen haat. And you know what? I'm fine with that.

    Because I'm just 20% cooler


    Volwassen word je door de dingen die je meemaakt, niet door het programma dat je kijkt. Dat 20% cooler slaat dus nergens op, dat is hetzelfde als dat je stoer zou zijn, omdat je rookt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dragonair schreef:
    ik mis ook de oude Quizlet
    toen iedereen elkaar nog accepteerde


    Ja want kijk maar is naar een 'normaal' topic. Die van i love ... gewoon normaal, ookal hou je van ponies of juist niet, niemand zeikt het is gewoon gezellig,

    C18 schreef:
    (...)
    This is true. Mensen reageren hier sinds een tijdje steeds harder en sarcastischer op mekaar. Ik ga mezelf niet vrijpleiten, ik werk er zelf soms net zo goed aan mee. Ik vraag mezelf de laatste tijd meer en meer het volgende af: geeft het me een bevredigend gevoel om een reactie te plaatsen die nét op de grens is, of is het niet gewoon beter to just simply walk away. Maar aan de andere kant vraag ik mezelf af of een wat hardere reactie nodig is om een punt duidelijk te maken. Bijvoorbeeld een afbeelding van 'just fucking google it' in het 'hoeveel jaar geleden is de WTC ramp gebeurd?' topic.
    Tuurlijk voelt 't goed om je mond open te trekken en plain hard words te gebruiken om wat duidelijk te maken. Maar ik begin me meer en meer te realiseren dat het niet alleen een kwestie van een punt duidelijk maken is, maar ook een kwestie van eigen egoïsme. Wat maakt mij het beter dan de gemiddelde pestkop door ergens een kutpost neer te zetten? 'Grow balls' of 'thats life, deal with it' opmerkingen krijg je als je mensen op hun harde posts aanspreekt. Die mensen maken 't zich er iets te makkelijk vanaf. Tuurlijk kunnen we mensen niet als baby's behandelen die alles met de paplepel ingegooid krijgen en tuurlijk is het een harde wereld, maar zoals StoryBelle al zegt: would it kill you to be nicer?


    ... +1000


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I applaud your absolute lack of common sense, mylady :Y)


    Mensen die dit nog kijken op die leeftijd hebben geen gezond verstand, daar is ook een ziekte van, dat je nog zoveel jaren terug leeft, dat je gewoon 7 jaar jonger denkt en leeft. Dat is dus niet gezond ;)

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Volwassen word je door de dingen die je meemaakt, niet door het programma dat je kijkt. Dat 20% cooler slaat dus nergens op, dat is hetzelfde als dat je stoer zou zijn, omdat je rookt.


    Volwassen word je door de dingen die je LEERT van wat je meemaakt. En jij hebt niet gelezen wat ik zei en dus niet geleert.
    I feel even more sorry for you :( ik hoop dat je ooit de waarde van kinderlijkheid zult vinden :Y)

    En dat je dan natuurlijk in het pony topic komt :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Daystar schreef:
    (...)

    Mensen die dit nog kijken op die leeftijd hebben geen gezond verstand, daar is ook een ziekte van, dat je nog zoveel jaren terug leeft, dat je gewoon 7 jaar jonger denkt en leeft. Dat is dus niet gezond ;)


    Kij ken DIT is dus fucking beledegend.

    ik WOU dat ik verdomme 7 jaar jonger was, STOP met te bitchen over alles en get over it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    nerveus schreef:
    Wie heeft er nog meer last van?

    Quizlet is Quizlet de laatste tijd niet meer :( Er zijn tegenwoordig op het forum alleen nog maar topic's over: Stories, rollenverdeling, ponies, Onedirection enz.


    I lol'd, sorry xD Maar ik ben het wel met je eens.


    ars moriendi

    Daystar schreef:
    (...)

    Mensen die dit nog kijken op die leeftijd hebben geen gezond verstand, daar is ook een ziekte van, dat je nog zoveel jaren terug leeft, dat je gewoon 7 jaar jonger denkt en leeft. Dat is dus niet gezond ;)


    Dat is incorrect!

    Geen ziektes gooien die je niet kent tegen een geneeskundestudent, dat verlies je :D
    Het kijken van een programma is geen gebrek aan gezond verstand, gelukkig. Anders ahd ik medelijden met de mensen die Jersey Shore kijken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Kij ken DIT is dus fucking beledegend.

    ik WOU dat ik verdomme 7 jaar jonger was, STOP met te bitchen over alles en get over it.


    Ja DIT is bitchi maar zo deed ik net niet, maar als mensen achterlijke dingen over mij gaan zeggen kan ik dat ook ;)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Volwassen word je door de dingen die je LEERT van wat je meemaakt. En jij hebt niet gelezen wat ik zei en dus niet geleert.
    I feel even more sorry for you :( ik hoop dat je ooit de waarde van kinderlijkheid zult vinden :Y)

    En dat je dan natuurlijk in het pony topic komt :D

    Even serieus, je lokt me alleen uit. Je loopt alleen maar met me te lullen over die kutponies en weet je, die kutponies kunnen me geen bal interesseren. Praat normaal met me zonder die kutponies of praat niet met me, want JIJ bent degene die het uitlokt. Niet ik.


    Ik ben gemeen xoxo

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Kij ken DIT is dus fucking beledegend.

    ik WOU dat ik verdomme 7 jaar jonger was, STOP met te bitchen over alles en get over it.

    Op naar de psygoloog?


    Ik ben gemeen xoxo

    Daystar schreef:
    (...)

    Mensen die dit nog kijken op die leeftijd hebben geen gezond verstand, daar is ook een ziekte van, dat je nog zoveel jaren terug leeft, dat je gewoon 7 jaar jonger denkt en leeft. Dat is dus niet gezond ;)

    Sorry hoor, maar als je wil dat mensen je niet beledigen, moet jij mensen ook niet beledigen.
    Als wij die ponies leuk vinden, betekend dat niet gelijk dat wij zeven jaar jonger leven/denken. Wij willen gewoon even een beetje lol. Dat is alles. (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 23:07 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Op naar de psygoloog?


    wil je eerst leren spellen voordat je me verder beledigd?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Op naar de psygoloog?


    +1000000000000000000000000^10000000000000000000000

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Volwassen word je door de dingen die je LEERT van wat je meemaakt. En jij hebt niet gelezen wat ik zei en dus niet geleert.
    I feel even more sorry for you :( ik hoop dat je ooit de waarde van kinderlijkheid zult vinden :Y)

    En dat je dan natuurlijk in het pony topic komt :D

    Geléért... Alwin, you made me cry! ;(
    Grapje toch.


    "Well, well. Look who we've got here!"