• Wie heeft er nog meer last van?

    Quizlet is Quizlet de laatste tijd niet meer :( Er zijn tegenwoordig op het forum alleen nog maar topic's over: Stories, rollenverdeling, ponies, Onedirection enz.
    Je ziet er bijna geen meer over verliefdheid, Sport, problemen, leuke dingen die mensen te melden hebben.
    Ik vind het echt veel minder gezellig en de sfeer is er ook een beetje uit...
    Ik ben niet de enige die dat vind. Ik had het er met mijn vriendin Daystar over. En ze is het met me eens dat de sfeer heel erg veranderd is.

    Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Drone schreef:
    Ontopic nu? De ponies hebben hun eigen topic =3


    Kaaaay.


    i put the fun in funeral

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Hee, weet je waarom dit topic er is? Omdat mensen helemaal gek woorden van jou achterlijk gepraat over ponies.


    Dit is beledegend, wil je stoppen met anderen aanvallen nu?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind Quizlet gewoon leuk. (:
    En er zijn altijd al hypes geweest, dus lieve poppies; don't be mad!
    Groepsknuffel! (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorry ik ben het eigenlijk oneens, stel nou we zijn allemaal het zelfde zou het ook maar saai zijn..! Huh wacht ik weet niet of ik het goed heb gezegt hoor (A)

    Nou ja, dan moet je die topics maar lekker negeren (:

    Natuurlijk mag iedereen zijn mening uiten, maar kan toch ook op een normale manier doen?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dudley schreef:
    Ik vind Quizlet gewoon leuk. (:
    En er zijn altijd al hypes geweest, dus lieve poppies; don't be mad!
    Groepsknuffel! (bloos)


    Huuuuuug (bloos)


    i put the fun in funeral

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dit is beledegend, wil je stoppen met anderen aanvallen nu?

    En ik vind het beledigend dat ik de hele tijd word bekogeld met reacties waarin het altijd gaat over ponies.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dudley schreef:
    Ik vind Quizlet gewoon leuk. (:
    En er zijn altijd al hypes geweest, dus lieve poppies; don't be mad!
    Groepsknuffel! (bloos)


    -hugs annabeth- Yay!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dit is beledegend, wil je stoppen met anderen aanvallen nu?

    Nu klink jezelfs nog als een 8 jarig kind


    "Ignite, my love. Ignite."

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En ik vind het beledigend dat ik de hele tijd word bekogeld met reacties waarin het altijd gaat over ponies.


    Sorry als je het persoonlijk opneemt...?
    Hoewel ik niet zie wat er beledigend is aan lieve ponies.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Hee, weet je waarom dit topic er is? Omdat mensen helemaal gek woorden van jou achterlijk gepraat over ponies.


    Jij wordt er gek van.

    You're making my day, punk. You've lost this battle yet you don't realise it. Ik heb een pony gerekruteerd in jullie topic :Y)
    Maar daar ga ik niet mee showen verder, hoewel ik haar wel nog graag wil verwelkomen. En hiermee laat ik jou met rust. Je bloeddruk zal inmiddels aardig hoog zijn, en ik wil de mods niet nog meer kopzorgen bezorgen. They're good people, and they shouldn't have to work harder because of our petty war :Y)

    But seriously. Don't mess with my topics. Ever. Again.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sushita schreef:
    (...)
    Nu klink jezelfs nog als een 8 jarig kind


    Van binnen ben ik nog kinds. Is daar iets mis mee?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Sorry als je het persoonlijk opneemt...?
    Hoewel ik niet zie wat er beledigend is aan lieve ponies.

    Ik zie niet wat er beledigent is aan mijn mening.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ja, ik vind ook dat Quizlet veranderd is, maar alles veranderd, dus ik heb er niet zoveel last van. Quizlet van toen was leuk, maar Quizlet van nu is ook leuk, als je de minder leuke dingen maar negeert en ontwijkt.
    En ja, de sfeer is veranderd, maar ik vind het niet negatief of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goed, hier spreekt mama Dudley. We gaan nu allemaal heel lief elkaar accepteren en stoppen met elkaar aan te vallen. Dan kan hier een mooi slotje op zodat iedereen rustig en lief kan gaan slapen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Van binnen ben ik nog kinds. Is daar iets mis mee?


    Geen commentaar


    "Ignite, my love. Ignite."