• Wie heeft er nog meer last van?

Quizlet is Quizlet de laatste tijd niet meer :( Er zijn tegenwoordig op het forum alleen nog maar topic's over: Stories, rollenverdeling, ponies, Onedirection enz.
    Je ziet er bijna geen meer over verliefdheid, Sport, problemen, leuke dingen die mensen te melden hebben.
    Ik vind het echt veel minder gezellig en de sfeer is er ook een beetje uit...
    Ik ben niet de enige die dat vind. Ik had het er met mijn vriendin Daystar over. En ze is het met me eens dat de sfeer heel erg veranderd is.

Dit is mijn mening. Jullie hoeven je niet aangevallen te voelen. Ik wil alleen weten wie het met me eens is.

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Penguin schreef:
    (...)
    Weet je wel niet hoeveel JB-talk/HP-talk/1D-talk/Voetbal-talk topics er zijn? Dan moet je niet over ponies gaan zeiken dude.

Ik 'zeik' niet ik geef alleen mijn MENING en nerveus doet dat ook. En ik vind die jb en th dingen ook irritant. Maar ik zeik niet geef alleen mijn mening

StoryBelle schreef:
    @ Alwin: Sometimes, you rock. Really.

i put the fun in funeral

Daystar schreef:
    (...)

Ik 'zeik' niet ik geef alleen mijn MENING en nerveus doet dat ook. En ik vind die jb en th dingen ook irritant. Maar ik zeik niet geef alleen mijn mening

Zoals gezegd, zeg je mening dan Vriendelijker
    Want je komt wel erg kut over.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

PinkiePie schreef:
    (...)

Of het geeft aan dat het gewoon nergens op slaat (bloos).

Sorry, ik begrijp je reactie niet helemaal...?xD

... But I'm weak, and what's wrong with that?

Daystar schreef:
    (...)

Ghehe, Brabants, I'm sorry. Ik vind gewoon in vergelijking met die andere dingen dat ponies echt nog wel meevallen. Maar jij blijkbaar dus niet, dat kan.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

RainbowDash schreef:
    (...)

Hey, iemand mag dus wel zeggen waarom ze het met je eens zijn, maar niet waarom ze het niet met je eens zijn? Oftewel de enigen die echt hun mening mogen uiten zijn degenen die het met je eens zijn?

Daar zit het verschil in. Mensen die het met je eens zijn doen tenminste een 'normale' uiting van meningen en die het niet met je eens zijn die vallen gelijk aan en worden boos, dat bedoel ik

Daystar schreef:
    (...)

Ik kan me een topic van hale herrineren, waarin een rapper Geert Wilders bedreigde. Aan het eind beweerde hij dat hij slechts zijn mening gaf. Iedereen viel Hale aan omdat zij vondt dat het slechts een mening was.

Toegegeven, dit is niet zo overdreven als die rapper, want je bedreigt ons niet. Maar je beledigt ons, en valt ons aan. Meaghan maakt een bitchy comment om mij pijn te doen (maar faalt, omdat zij nou eenmaal alleen haarzelf een beetje kent) en jullie zijn gewoon vervelend. In ons topic. En dan reageren we, en ben je gelijk aangevallen? Jij valt ONS aan, en gaat piepen als wij daar wat van zeggen?

quidquid excusatio prandium pro

Omg aan dit topic kun je gewoon zien dat nerveus gelijk heeft, kom op zeg, doe eens even aardig tegen elkaar.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ik wordt scheitziek van het feit dat je wel van kutponies mag houden, maar niet van andere dingen.

Ik ben gemeen xoxo

StoryBelle schreef:
    (...)

Zoals gezegd, zeg je mening dan Vriendelijker
    Want je komt wel erg kut over.

Ik ben de hele tijd al vriendelijk geweest, ik probeer niet kut over te komen ofzo, maar ik moet maar telkens blijven zeggen dat het mijn mening is. en dan wordt iedereen boos maar het is gewoon mijn menign, en als niemand dat begrijpt

Het feit dat je je al moet verdedigen voordat je iets hebt gezegd, geeft aan hoe snel de sfeer hier kan omslaan.

Als je een goed standpunt hebt hoef je je niet te verdedigen.

i put the fun in funeral

Daystar schreef:
    (...)

Daar zit het verschil in. Mensen die het met je eens zijn doen tenminste een 'normale' uiting van meningen en die het niet met je eens zijn die vallen gelijk aan en worden boos, dat bedoel ik

Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.Nee. Nee. Nee. Nee.

Nee.

Wat jij bedoelt is dat mensen het met jou eens moeten zijn, of jij gaat zielig doen dat je aangevallen wordt. Zelfs als JIJ de rust van anderen bent komen verstoren, en in hun topic bent.

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Ik kan me een topic van hale herrineren, waarin een rapper Geert Wilders bedreigde. Aan het eind beweerde hij dat hij slechts zijn mening gaf. Iedereen viel Hale aan omdat zij vondt dat het slechts een mening was.

Toegegeven, dit is niet zo overdreven als die rapper, want je bedreigt ons niet. Maar je beledigt ons, en valt ons aan. Meaghan maakt een bitchy comment om mij pijn te doen (maar faalt, omdat zij nou eenmaal alleen haarzelf een beetje kent) en jullie zijn gewoon vervelend. In ons topic. En dan reageren we, en ben je gelijk aangevallen? Jij valt ONS aan, en gaat piepen als wij daar wat van zeggen?

Ik val niet aan, maar jullie voelen je aangevallen, ik geef mijn mening en dat is niet aanvallen maar dat denken jullie, sorry hoor, maar dat is niet aanvallen

Asmodeus schreef:
    Ik wordt scheitziek van het feit dat je wel van kutponies mag houden, maar niet van andere dingen.

Ik word schijtziek van jou omdat je blijkbaar alleen over ponies kan zeiken terwijl er van zoveel andere dingen wordt gehouden.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Daystar schreef:
    (...)
    Ik val niet aan, maar jullie voelen je aangevallen, ik geef mijn mening en dat is niet aanvallen maar dat denken jullie, sorry hoor, maar dat is niet aanvallen

Ik heb dudielijk gezegd dat ik je niet terug aanval.

Maar for gods sakes, would it kill you to be nicer?
    Je mag je mening zeggen op een normale manier. jij en Nerveus doen eht gewoon op een kutmanier, waardoor ik me slecht voel.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.