• Hello,

    Ik heb een tijdje geleden en video gepost op YouTube waarin ik zing. Ik kreeg heel veel positieve reacties en goede, bruikbare tips. Omdat het vandaag een bijzondere dag is (9/11), zing ik een nieuw liedje om mensen te herdenken die mensen zijn kwijtgeraakt op deze dag, tien jaar geleden.

    Ik hoop dat jullie het wat vinden. Tips, reacties, commentaar, alles is welkom. Ook suggesties voor een volgend liedje zijn altijd welkom. Wees eerlijk!

    Heel erg bedankt,
    Chronicle

    1e filmpje:



    2e filmpje:


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Nou.. geen reacties?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik moest speciaal op Google Crome want mijn internet kan geen filmpjes zien (:
    Vooral die tweede vind ik echt mooi.
    Me like you're voice (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Die tweede vind ik zoo mooi, de eerste niet zo maar dat kan ook komen doordat het ook een vrij lastige nummer is. Als ik jou was zou ik meedoen met My name is of Popstars. Because you're goood.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bedankt, allebei, voor jullie reacties!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Uneventful schreef:
    Die tweede vind ik zoo mooi, de eerste niet zo maar dat kan ook komen doordat het ook een vrij lastige nummer is. Als ik jou was zou ik meedoen met My name is of Popstars. Because you're goood.


    Love you like a lovesong.

    Shall I post a new one?!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    Shall I post a new one?!

    Ja leuk ik vind je stem mooi:9~


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    God jij zingt mooi! D: <3


    Love is louder.

    Haha, dankjewel! Nog enige suggesties!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Uhm I dunno welke liedjes heb je al gezongen dan ?


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Grenade en Not Over You.. Ik zat zelf te denken aan 'The A Team' van Ed Sheeran?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain