• Ja, ik heb dus zeg maar bijna een vriendje en we hebben ook al eens afgesproken en we willen ook wel vaker afspreken.
    De eerste keer dat we afspreken zei ik dat ik bij een vriendin was, maar echt langer kan ik het opzich niet verborgen houden.

    Dus hoe vertel je dit aan je ouders? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
    En ik vind het trouwens echt eng om hun reactie enzo (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    HeyApple schreef:
    Neem je vriendje mee naar huis en zeg: 'Mam, Pap, dit is mijn vriendje (naam).'


    Ik wil mijn ouders nog langer kennen en niet dat ze een hartverakking krijgen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zeggen, Ik ga naar (naam)

    als ze dan vragen wat het van je is, zeg je dat het je vriendje is.


    Firm believer of all that is magic

    Ehm, zo moeilijk is dat niet hoor?

    Gewoon: Mam, Pap, ik heb een vriendje :Y)
    Of, hem gewoon mee naar huis nemen en hem voorstellen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stray schreef:
    (...)

    Ik wil mijn ouders nog langer kennen en niet dat ze een hartverakking krijgen.

    Dan kunnen ze wel heel weinig hebben ;o
    Zeg het gewoon, out in the open. BAM.


    No growth of the heart is ever a waste

    Captain schreef:
    Gewoon: Mama, papa, ik moet jullie iets belangrijks vertellen. *serieus gezicht*
    Ik vind het moeilijk, en ik wil jullie geen pijn doen, maar ik kan het niet langer voor mezelf houden... *bijna huilen*
    Ik heb een vriend. (cat)

    Ik heb respect voor diegene die het kunnen vertellen XD


    Ik heb er dan maar 2 gehad.. 1 weet bijna niemand van af.. en 2 was het broertje van me schoonbroer.. & me zus vertelde het aan ze.. dus er viel weinig te vertellen.

    Ghehe maar ik heb van die leuke ouders die zeggen; is dat je vriendjeeeee? en al die dingen.. en heb lieftallige zusjes + broertje die dan zeggen Syll heeft een vriendje Syll heeft een vriendje.. Ik wil me eigen dat besparen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Ik heb respect voor diegene die het kunnen vertellen XD


    Ik heb er dan maar 2 gehad.. 1 weet bijna niemand van af.. en 2 was het broertje van me schoonbroer.. & me zus vertelde het aan ze.. dus er viel weinig te vertellen.

    Ghehe maar ik heb van die leuke ouders die zeggen; is dat je vriendjeeeee? en al die dingen.. en heb lieftallige zusjes + broertje die dan zeggen Syll heeft een vriendje Syll heeft een vriendje.. Ik wil me eigen dat besparen


    Tja, das lastig. Misschien maak ik je vrolijk als ik zeg dat mijn vriendje 1 meter 92 is (vertelde hij net op MSN) en ik maar 1 meter 63? En dat daarbij komt dat hij een bril heeft, zwart haar heeft en half-Russisch is? Mijn ouders hebben hem vandaag voor het eerst ontmoet (sinds onze 8 maanden verkering :$) en vond ook dat we er "grappig" uitzagen samen. Nice.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Tja, das lastig. Misschien maak ik je vrolijk als ik zeg dat mijn vriendje 1 meter 92 is (vertelde hij net op MSN) en ik maar 1 meter 63? En dat daarbij komt dat hij een bril heeft, zwart haar heeft en half-Russisch is? Mijn ouders hebben hem vandaag voor het eerst ontmoet (sinds onze 8 maanden verkering :$) en vond ook dat we er "grappig" uitzagen samen. Nice.


    Ik vind dat cuwl, als jongens groterder zijn dan mij -gaat wel snel met me 1.58- knuffelt lekkerder;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gewoon zeggen; 'Hey, ik ga naar -naam- toe.' Zo makkelijk is het! :'D

    Snivellus schreef:
    (...)

    Tja, das lastig. Misschien maak ik je vrolijk als ik zeg dat mijn vriendje 1 meter 92 is (vertelde hij net op MSN) en ik maar 1 meter 63? En dat daarbij komt dat hij een bril heeft, zwart haar heeft en half-Russisch is? Mijn ouders hebben hem vandaag voor het eerst ontmoet (sinds onze 8 maanden verkering :$) en vond ook dat we er "grappig" uitzagen samen. Nice.

    Mijn zus is even groot als mij ongeveer 1 meter 57 en haar lief 2 meter en 3
    Ik vind ze schattig samen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Ik vind dat cuwl, als jongens groterder zijn dan mij -gaat wel snel met me 1.58- knuffelt lekkerder;D


    Ja, dat is zo. Nou kan hij sowieso heeeeeeeel goed knuffelen :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ja, dat is zo. Nou kan hij sowieso heeeeeeeel goed knuffelen :)


    je maakt me jaloers D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    je maakt me jaloers D:


    Aahw anzhela toch (engel, das het enige Russische woord dat ik ken xD)... Het komt wel goed :)

    EDIT: Russisch schrift verstaat Quizlet niet.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 22:51 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Aahw anzhela toch (engel, das het enige Russische woord dat ik ken xD)... Het komt wel goed :)

    EDIT: Russisch schrift verstaat Quizlet niet.



    Haha (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou het eerst aan mijn mama zeggen en dan mag zij het wel aan mijn papa vertellen. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.