• Ja, ik heb dus zeg maar bijna een vriendje en we hebben ook al eens afgesproken en we willen ook wel vaker afspreken.
    De eerste keer dat we afspreken zei ik dat ik bij een vriendin was, maar echt langer kan ik het opzich niet verborgen houden.

    Dus hoe vertel je dit aan je ouders? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
    En ik vind het trouwens echt eng om hun reactie enzo (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Ik wil mijn ouders nog langer kennen en niet dat ze een hartverakking krijgen.


    Wat is er dan zo raar aan hem?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sudowoodo schreef:
    Ik heb respect voor diegene die het kunnen vertellen XD


    Ik heb er dan maar 2 gehad.. 1 weet bijna niemand van af.. en 2 was het broertje van me schoonbroer.. & me zus vertelde het aan ze.. dus er viel weinig te vertellen.

    Ghehe maar ik heb van die leuke ouders die zeggen; is dat je vriendjeeeee? en al die dingen.. en heb lieftallige zusjes + broertje die dan zeggen Syll heeft een vriendje Syll heeft een vriendje.. Ik wil me eigen dat besparen


    Mijn broer heeft al wel wat door trouwens (: hij zit bij mijn beste vriendin in de klas en hij ging haar uithoren, heel zielig want ze kan niet liegen!


    Don't dream your life, but live your dream!

    HeyApple schreef:
    (...)

    Wat is er dan zo raar aan hem?


    Niets, maar als ik het pats boem vertel dat schrikken ze zich dood (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Maar goed, mijn pa zei voor de grap:

    ALS HIJ OOK MAAR ÁÁN JE KOMT, HAK IK ZIJN LUL ERAF!

    Bleek dus een heeeeel "leuk" grapje te zijn >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Aahw anzhela toch (engel, das het enige Russische woord dat ik ken xD)... Het komt wel goed :)

    EDIT: Russisch schrift verstaat Quizlet niet.

    Het is: angel = engel.
    "G" wordt uitgesproken als de g in "great".
    -ik ben Russisch-
    Anzhela is een meisjesnaam.


    Where there is a sea there are pirates...

    Gewoon vertellen van: mam, ik heb een vriendje
    En waarom zou ze boos worden? Ik bedoel, elke moeder wil het beste voor haar dochter :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Stray schreef:
    (...)

    Mijn broer heeft al wel wat door trouwens (: hij zit bij mijn beste vriendin in de klas en hij ging haar uithoren, heel zielig want ze kan niet liegen!


    Ach, dankzij me zus had ik met die jongen;P
    (de broer van hem is dus getrouwd met me zus XD)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Captain schreef:
    (...)
    Het is: angel = engel.
    "G" wordt uitgesproken als de g in "great".
    -ik ben Russisch-
    Anzhela is een meisjesnaam.


    Kijk, je verstaat er ook niks van als hij half op je hangt, zoenend xD.

    WOW COOL... Waarom heb ik nou niet zo'n spannende familie... OKE, ik geef het toe, ik ben Schots/Iers/Engels gemengd. Interessant hea? NO. Overal een beetje familie hebben zuigt, zeker als het achterneven van je moeder zijn enzo die je nooooit ziet. Jep, dan ben je "familie" -..-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Kijk, je verstaat er ook niks van als hij half op je hangt, zoenend xD.

    WOW COOL... Waarom heb ik nou niet zo'n spannende familie... OKE, ik geef het toe, ik ben Schots/Iers/Engels gemengd. Interessant hea? NO. Overal een beetje familie hebben zuigt, zeker als het achterneven van je moeder zijn enzo die je nooooit ziet. Jep, dan ben je "familie" -..-

    OMG! Ik zou mijn leven geven om Schots/Iers/Engels te zijn!!! Ö
    OOOH, ik ben zo jaloooers!
    Ik ben Russisch, Oekraïens, Joods en Duits. x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    @Snivellus & @Captain, Enige die jaloers mag zijn is IK D: ik ben een dood saaie Nederlander D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Snivellus schreef:
    (...)

    Kijk, je verstaat er ook niks van als hij half op je hangt, zoenend xD.

    WOW COOL... Waarom heb ik nou niet zo'n spannende familie... OKE, ik geef het toe, ik ben Schots/Iers/Engels gemengd. Interessant hea? NO. Overal een beetje familie hebben zuigt, zeker als het achterneven van je moeder zijn enzo die je nooooit ziet. Jep, dan ben je "familie" -..-

    Het gras is altijd groener aan de overkant. Zelf vind ik Iers geweldig! <3


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lothlorien schreef:
    Ik snap niet wat mensen toch allemaal zo moeilijk vinden aan het vertellen van hun ouders dat ze een vriend hebben.
    Ik zeg gewoon: "Mam, ik heb verkering met..." Waarschijnlijk heb ik haar daarvoor al in geuren en kleuren verteld over afspraakjes met die jongen en zo, ik ben daar gewoon heel open in.


    Believe in yourself, change the world.

    Captain schreef:
    (...)
    OMG! Ik zou mijn leven geven om Schots/Iers/Engels te zijn!!! Ö
    OOOH, ik ben zo jaloooers!
    Ik ben Russisch, Oekraïens, Joods en Duits. x'D


    Ik zou juist mijn leven geven daarvoor! Als ik toch eens zou kunnen verstaan waar de oma van mijn vriendje het over had, zou ik zooo blij zijn! ECHT! Ze praat echt honderduit tegen mij, maar ik versta er geen reet van en mn vriendje moet dan tolken... Iets met kaviaar had ze het over.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik zou juist mijn leven geven daarvoor! Als ik toch eens zou kunnen verstaan waar de oma van mijn vriendje het over had, zou ik zooo blij zijn! ECHT! Ze praat echt honderduit tegen mij, maar ik versta er geen reet van en mn vriendje moet dan tolken... Iets met kaviaar had ze het over.


    Kaviaar? Lekkere onderwerp xd jumm visseneitjes


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Snivellus schreef:
    (...)

    Ik zou juist mijn leven geven daarvoor! Als ik toch eens zou kunnen verstaan waar de oma van mijn vriendje het over had, zou ik zooo blij zijn! ECHT! Ze praat echt honderduit tegen mij, maar ik versta er geen reet van en mn vriendje moet dan tolken... Iets met kaviaar had ze het over.

    Misschien vindt ze je net zo lekker als kaviaar. :'D
    Haha, is je vriendje Russisch?


    Where there is a sea there are pirates...