• Ja, ik heb dus zeg maar bijna een vriendje en we hebben ook al eens afgesproken en we willen ook wel vaker afspreken.
    De eerste keer dat we afspreken zei ik dat ik bij een vriendin was, maar echt langer kan ik het opzich niet verborgen houden.

    Dus hoe vertel je dit aan je ouders? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
    En ik vind het trouwens echt eng om hun reactie enzo (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Hmm. Ik zou sowieso niets los laten tot we effectief samen zijn, dus ja. Aan mij heb je niks. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik zei gewoon dat ik met hem en enkele vrienden iets ging doen en zo altijd en uiteindelijk vroegen ze: heb je iets met hem ofzo? en dan ja zeggen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb gevraagt of ik mocht afspreken met een jongen en ze zeiden gewoon 'ja' dus bij me verliephet vlot.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gewoon: Mama, papa, ik moet jullie iets belangrijks vertellen. *serieus gezicht*
    Ik vind het moeilijk, en ik wil jullie geen pijn doen, maar ik kan het niet langer voor mezelf houden... *bijna huilen*
    Ik heb een vriend. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Gewoon: Mama, papa, ik moet jullie iets belangrijks vertellen. *serieus gezicht*
    Ik vind het moeilijk, en ik wil jullie geen pijn doen, maar ik kan het niet langer voor mezelf houden... *bijna huilen*
    Ik heb een vriend. (cat)


    Hahaha. _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sneasel schreef:
    Hmm. Ik zou sowieso niets los laten tot we effectief samen zijn, dus ja. Aan mij heb je niks. :Y)


    ja, dat wou ik ook doen maar hij smste me dat hij snel wou afspreken omdat hij "iets moest vragen" en volgens vriendinnen is dat wel duidelijk wat hij wil vragen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Captain schreef:
    Gewoon: Mama, papa, ik moet jullie iets belangrijks vertellen. *serieus gezicht*
    Ik vind het moeilijk, en ik wil jullie geen pijn doen, maar ik kan het niet langer voor mezelf houden... *bijna huilen*
    Ik heb een vriend. (cat)


    -out-


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb het gewoon gezegd: Guys, ik ga met een jongen afspreken. Okeeeeeuj, zeiden ze toen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik snap niet wat mensen toch allemaal zo moeilijk vinden aan het vertellen van hun ouders dat ze een vriend hebben.
    Ik zeg gewoon: "Mam, ik heb verkering met..." Waarschijnlijk heb ik haar daarvoor al in geuren en kleuren verteld over afspraakjes met die jongen en zo, ik ben daar gewoon heel open in.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen idee. Ik zou het allang vertellen als ik uit zou gaan met een jongen. Ik zie niet in waarom niet, mijn ma zou het alleen maar leuk vinden als ik eens een jongen leuk vond, aangezien ik niet snel iemand leuk vind, haha X'D.

    Gewoon vertellen en er niet te veel bij nadenken. Dan ben je er het snelst vanaf.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zei: 'Mams, ik ben in Deventer.' Pas achteraf verteld dat het een date was :'] die overigens niet echt vlot verliep, butyeah. Ik heb gewoon echt klere veel pech op dit gebied.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol ik neem die jongens altijd gewoon mee naar mijn huis, of ze mijn vriendjes nou zijn of niet :'D En als ik in de stad met ze afspreek zeg ik dat ook gewoon eerlijk. Ik snap niet wat the big deal aan dit is :W


    -

    Finnick schreef:
    Geen idee. Ik zou het allang vertellen als ik uit zou gaan met een jongen. Ik zie niet in waarom niet, mijn ma zou het alleen maar leuk vinden als ik eens een jongen leuk vond, aangezien ik niet snel iemand leuk vind, haha X'D.

    Gewoon vertellen en er niet te veel bij nadenken. Dan ben je er het snelst vanaf.


    Jaa, ik ben gewoon bang voor hun reactie of ze boos worden ofzo.. geen idee waarom maar ik vind het echt eng ?


    Don't dream your life, but live your dream!

    C18 schreef:
    Ik zei: 'Mams, ik ben in Deventer.' Pas achteraf verteld dat het een date was :'] die overigens niet echt vlot verliep, butyeah. Ik heb gewoon echt klere veel pech op dit gebied.

    Ik ook. Geen enkele jongen voldoet aan mijn perfectie-lijstje, ik ben gewoon vervloekt. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Meen na huis nemen dan weten ze dat het echt serieus is.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 21:00 ]