• Geen idee meer ,jullie?


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Dilemma schreef:
    is dit een serieuze vraag?

    10jaargeleden


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Come on zeg, sorry hoor, dit noem ik dus gewoon gesprek aan algemene ontwikkeling. -__-


    ars moriendi

    Hooligan schreef:
    Shall I tell you something funny.
    WOOSH is Houndoom, en Houndoom is Pompeo etc etc etc etc -insert 20 andere accounts van haar-
    En in elk topic dat ze opent begint ruzie, dus ik snap niet waarom ze nog blijft.... lol


    Nee. Zij weer? *zucht*


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hooligan schreef:
    Cultuurbarbaar

    ik wist het ook niet hoor:X

    TheSandwich schreef:
    (...)
    ik wist het ook niet hoor:X


    Meen je dit?

    Sneasel schreef:
    (...)

    Nee. Zij weer? *zucht*

    HAHAH ja

    Was dat nou zo moeilijk?
    En ga jij wel naar school want daar leer je zulke dingens.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hale schreef:
    (...)

    Meen je dit?

    JupxD I mean, niet iedereen weet zoiets

    Hale schreef:
    (...)

    Meen je dit?

    Niet slim lopen doen, jij. Zij kent geen geschiedenis, en jij kent geen taal. You're even. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    TheSandwich schreef:
    (...)
    JupxD I mean, niet iedereen weet zoiets


    Nou, het zou wel normaal zijn om zoiets te weten. Zeker rond deze dagen, want de helft van het nieuws draait erom. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BEARD schreef:
    (...)
    Niet slim lopen doen, jij. Zij kent geen geschiedenis, en jij kent geen taal. You're even. :W

    moet ik me nu beledigd gaan voelen? ik heb wel 3 jaar les gehad van een kerel die alleen andere kleren droeg toen het 28 graden was...

    Sneasel schreef:
    (...)

    Nou, het zou wel normaal zijn om zoiets te weten. Zeker rond deze dagen, want de helft van het nieuws draait erom. (cat)

    De educatie ook.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    TheSandwich schreef:
    (...)
    moet ik me nu beledigd gaan voelen? ik heb wel 3 jaar les gehad van een kerel die alleen andere kleren droeg toen het 28 graden was...

    HAHAH verstrooidheid dus. Neut, je moet je alleen een beetje schamen. Het is echt iets wat bijna iedereen weet, dus, ik zou wat research gaan doen voor je algemene kennis?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sneasel schreef:
    (...)

    Nou, het zou wel normaal zijn om zoiets te weten. Zeker rond deze dagen, want de helft van het nieuws draait erom. (cat)

    ja en daarom klik ik het steeds weg, het gaat de keel uithangen -no offence, alleen de reclames en talkshows

    BEARD schreef:
    (...)
    Niet slim lopen doen, jij. Zij kent geen geschiedenis, en jij kent geen taal. You're even. :W

    -out-


    ars moriendi