• Ik heb zojuist een gedicht gemaakt 'Loslaten'.

    Ik heb die op Q gedropt en iemand zie dat hij er spellingsfouten in zag.

    Ik vroeg dus waar en en toen kreeg ik dit antwoord:
    Moet ik dat gedrocht nog een keer doorlezen?

    Fine. .



    0_o

    en nog meer maar dan moet je dit topic lezen:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=113295&page=last&message=66#2691945

    Kan best tegen kritiek wat mijn werk betreft en ik weet dat mijn Nederlands niet goed is en ik probeer daar aan te werken maar dat mensen dan zo reageren....

    Dat is inderdaad niet het meest beleefde antwoord. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zelf ben je ook niet echt vriendelijk.
    Om nou een topic aan te maken omdat Rainbow Dash zijn antwoord je niet aanstaat?
    Learn to Deal with it, I say.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    En trouwens, je mag blij zijn dat hij dingen voor je begon te verbeteren. Seriously...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Zelf ben je ook niet echt vriendelijk.
    Om nou een topic aan te maken omdat Rainbow Dash zijn antwoord je niet aanstaat?
    Learn to Deal with it, I say.


    Zijn mening respecteer ik.

    Het is hoe hij het zegt.

    Gedrocht &Wangedrocht?

    Och stel je niet zo aan ... Moet je daar nu echt een heel topic voor aan maken? :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Leer kritiek te handelen. Om heel eerlijk te zijn moet je nog wat meer oefenen, want dit verhaal/gedicht was best wel.. Slecht. Sorry man, moet je 't ook niet online zetten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yarilo schreef:
    Och stel je niet zo aan ... Moet je daar nu echt een heel topic voor aan maken? :/


    Ja. Je moet toch steeds nieuwe manieren verzinnen om aandacht te krijgen? --'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tja people suck.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Ja. Je moet toch steeds nieuwe manieren verzinnen om aandacht te krijgen? --'


    Daar lijkt het in dit geval wel steeds meer op.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dude, zet je klacht dan in je vorige topic. Bespreek hem met mij. Ik geef mijn mening over het gedicht. Ik ben altijd zo bot als kan zijn, omdat dan overkomt wat ik vint, zonder dat er een misverstand kan zijn. Snap best dat het hard aan kan komen (en dat irriteert mijn vrienden ook enorm soms) maar dat is hoe ik ben.

    Verder heb ik je tips gegeven en geholpen met je spelfouten, al vind ik het gedicht dus slecht. Ik zeg niet dat dat me gelijk een lief en nobel persoon maakt, maar ik vind het dan wel erg vals om een ander topic te beginnen om over mij te klagen, en iedereen uit te nodigen om mij af te katten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kan er gewoon niet tegen als mensen mijn werk zo de grond in boren.

    Dat doe ik toch ook niet...

    Hale schreef:
    (...)

    Zijn mening respecteer ik.

    Het is hoe hij het zegt.

    Gedrocht &Wangedrocht?


    zonder hoofdletters. En ik blijf bij mijn mening.

    I'm just blunt as a club. It's a guy thing :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    Ik kan er gewoon niet tegen als mensen mijn werk zo de grond in boren.

    Dat doe ik toch ook niet...


    Wat wil je dan dat we zeggen? o.O

    Oh my god dat gedicht is prachtig!
    Terwijl het in werkelijkheid een slecht geschreven verhaal is?

    If you don't like the critics: Practice your writing.

    Oefen en leer van je fouten.
    and don't bitch about it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    Ik kan er gewoon niet tegen als mensen mijn werk zo de grond in boren.

    Dat doe ik toch ook niet...


    Ik nodig u van harte uit dat bij mij te doen. Eerlijke en harde kritiek, zo bot als maar mogelijk is, is het nuttigst, omdat het het duidelijkst is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Dude, zet je klacht dan in je vorige topic. Bespreek hem met mij. Ik geef mijn mening over het gedicht. Ik ben altijd zo bot als kan zijn, omdat dan overkomt wat ik vint, zonder dat er een misverstand kan zijn. Snap best dat het hard aan kan komen (en dat irriteert mijn vrienden ook enorm soms) maar dat is hoe ik ben.

    Verder heb ik je tips gegeven en geholpen met je spelfouten, al vind ik het gedicht dus slecht. Ik zeg niet dat dat me gelijk een lief en nobel persoon maakt, maar ik vind het dan wel erg vals om een ander topic te beginnen om over mij te klagen, en iedereen uit te nodigen om mij af te katten :Y)


    En daar heb ik je voor bedankt en dat waarder ik ook.

    Maar dude heb ik ooit jou werk zitten te afkatten...