• Een vriendin van me vertelde me pas dat er een hele knappe nieuwe jongen bij haar aan tafel zat tijdens de pauzes. Had hem vervolgens gezien, en ja moet zeggen dat hij heel knap is. Anyway. vriendinnen van me waren naar die vriendin van me aan het kijken en zagen dat ze in zijn wangen kneep enzovoort. Hun tafel heeft altijd gewoon lol. Toen zei ik dat tegen die vriendin, met een andere vriendin en zei zij voor de grap dat wij stalkte. We haddden veel gelachen, en we zeiden zo dat we haar nu echt ging stalken. Ze dacht dat we het niet meende.

    Toen kwam de 3e pauze. Ik scheurde een blaadje uit mijn schrift en begon op te schrijven wat ze allemaal deed. Haar reactie was echt; wtf. Ze zei het tegen heel die tafel dus opeens keek iedereen naar ons. Ik en de vriendin waarmee ik 'stalkte' nog harder lachen. Gingen hun naar ons staren, ik weer schrijven, hun wegduiken. En die knappe jongen vond ons eng worden, en dacht dat we gestoord waren. Ik lag dubbel, en ja ik was zo slim om te drinken en doordat ik weer in de lach schoot liep al het water uit mijn mond en neus (heel smakelijk dus).

    Ik weet het doodsaai vehaal.
    Anyway. Wie moet er ook soms zo hard lachen op school, en waardoor komt dat dan?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 18:05 ]


    <3

    Finnick schreef:
    Soms. Ik weet niet precies wanneer nog allemaal, het gebeurt soms gewoon op een moment door een droge opmerking bijvoorbeeld (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mensen gingen denken dat ik een turk was O.o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Een paar meisjes en ik uit de klas lachen de hele dag door, gewoon over droge grappen als ; 'Ik ben bruin heb drie vaders...' -dat is ook zo- en dan moeten we lachen. Of als de juffrouw vraagt wat er zo speciaal is aan ons, oké die antwoorden verschillen. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clefairy schreef:
    Mensen gingen denken dat ik een turk was O.o


    Ik ben een turk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha lol! ;p
    Gister nog, wij de vrouw van geschiedenis wijs lopen maken dat al onze antwoorden geweldig en goed waren. En we lagen in een deuk daarna we kwamen niet meer bij. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you