• Sinds vanavond
    Geef toe,
    Da's best wel geil he. (cat)

Yarilo schreef:
    (...)

Eh, ik wil niet veel zeggen, maar ik ben bloedserieus.
    & Ja, meestal maakt het heel veel duidelijk als mensen er hier achter komen wie ik ben. It's just my thing. :]

I know ;D
    maar ik dacht dat je niet meer op Quizlet zat,
    en behalve jou ben ik niemand op het forum tegengekomen die er zo over kon praten.
    Ah well.

Lilaea schreef:
    Haha ik ook sinds gisteren morgen. Jammer genoeg is het om 00.00 gedaan =c

Hoezo dat?

Malice schreef:
    (...)

Hoezo dat?

Ze moest gedurende 2 dagen alles doen wat ik zei en vanavond is het afgelopen.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Malice schreef:
    (...)

I know ;D
    maar ik dacht dat je niet meer op Quizlet zat,
    en behalve jou ben ik niemand op het forum tegengekomen die er zo over kon praten.
    Ah well.

Ik ben er vaak ook flinke periodes niet meer. Quizlet is alleen iets waar je nooit hélemaal vanaf komt als het eenmaal in je systeem zit. :'D
    En mm, er zijn er nog wel een paar, alleen is niet iedereen er even open mee.

Ik, en in dit geval wij (ik en Coli dan) in ieder geval wel. :]

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Yarilo schreef:
    (...)

Ik ben er vaak ook flinke periodes niet meer. Quizlet is alleen iets waar je nooit hélemaal vanaf komt als het eenmaal in je systeem zit. :'D

Klopt. ^^ Ik verberg 't niet. *O*

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Yarilo schreef:
    (...)

Haha, ik ken het.
    & Oke ^^ Good to have you back then.

BEARD schreef:
    (...)
    Klopt. ^^ Ik verberg 't niet. *O*

Ik zou serieus ook geen reden kunnen bedenken om het te willen verbergen. Dit is wie ik ben. Take it or leave it. Natuurlijk zijn er altijd situaties waarbij je het voor je 'moet' houden of waar dat slimmer is voor de situatie waar je in zit, maar ik ga daar echt niet schijnheilig over doen. Ik vind dat je dan alleen maar tegen jezelf liegt. :Y)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Malice schreef:
    (...)

Guess not. :'D I try though.
    & Why?

Ik wou het geheim houden ):

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Malice schreef:
    (...)

Haha, ik ken het.
    & Oke ^^ Good to have you back then.

Thank you. ^^

Voiceless schreef:
    (...)

Ik wou het geheim houden ):

Waarom wilde je het geheim houden dan? :]
    Je hebt zelf verluld trouwens dat jij het bent, want ik had het niet eens door. :'D

Yarilo schreef:
    (...)

Waarom wilde je het geheim houden dan? :]
    Je hebt zelf verluld trouwens dat jij het bent, want ik had het niet eens door. :'D

Nou, omdat ik denk dat de meesten het hier niet snappen, zoals met de meeste dingen.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Voiceless schreef:
    (...)

Nou, omdat ik denk dat de meesten het hier niet snappen, zoals met de meeste dingen.

Er zijn er zat die het wel snappen en zelfs zat die eraan doen, en buiten dat om, why would you give a flying fuck about anyone else? Het is toch jouw leven en keuzen om in zo'n lifestyle te stappen?

Hé Malice, ik vind het nu wel een heel interessant idee worden om in de toekomst met onze petjes samen te spelen. Met twee stuks kun je heel leuke dingen doen zeg ik je. :Y)

Major fout trouwens als Geesje je sub is, want een slavin is nooit of te nimmer een slaaf. Een slaaf is altijd de mannelijke vorm! D:
    Learn your shit!

Yarilo schreef:
    Hé Malice, ik vind het nu wel een heel interessant idee worden om in de toekomst met onze petjes samen te spelen. Met twee stuks kun je heel leuke dingen doen zeg ik je. :Y)

Ons aan elkaar vastbinden en dan dat ene wat je op de chat zei? (wbw)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)