• van mezelf ja.

    Daarstraks had ik mijn Proefles bij Ballet, het ging best wel goed, ik heb in één dag het selectieteam gehaalt, terwijld e meeste meisjes daarvan van kleuter af aan al oefenen en oefenen. Daar ben ik écht heel bij om. Maar nu moet ik toch wel zeggen, dat ik nog niet tevreden ben. Als ik het íets beter had gedaan had ik al bij het echt hoge niveau gezeten! Eigenlijk vooral kinderen die een paar jaar ouder zijn dan in, die mogen al op spitzen lopen. Maar doordat mijn sprongen te slordig zijn en naar mijn mening zijn mijn split en spagaat ook niet goed genoeg.
    Terwijl de de spagaat deden, bleef ik maar druk uitoefenen op mijn beneb, hoe'n pijn het ook deed. Ik beet op mijn lip en deed er echt alles aan om me naar de grond te drukken maar het lukte niet. Ik wil écht, écht dit lesjaar nog kunnen doorstromen naar het écht hoge niveau.
    De lerares zei dat ze erg tevreden is en ik het véel beter deed dan alle anderen beginners, ook omdat mijn eigenlijkde dansstijl (streetdance) zo veel verschilt van Klassiek Ballet.
    Maar ik ben écht nog niet tevreden.
    Ook toen ik mijn been op de balk moest doen, ik wou persé de hoogste balk behalen, maar het lukte niet.

    Heeft iemand een peptalk/verhaaltje van soortelijke situaties voor me? I'd like to read it :3


    Let it come and let it be

    Misschien moet je de lat toch wat lager leggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oefenen, oefenen en oefenen tot je erbij neervalt. Maar niet te veel in één keer van je lichaam verlangen, want het heeft tijd nodig & anders raak je straks nog geblesseerd.
    En je hebt het selectieteam gehaald, dat is toch al heel goed? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ehm.. Als ik dat doe, dan kom ik in jaren niet meer overeind? Ik kan als ik sta mijn tenen nog niet raken zonder door mijn knieën te buigen. Ik ben niet flexibel dus. Laat dit je wat beter voelen? :'D

    Stonem schreef:
    Oefenen, oefenen en oefenen tot je erbij neervalt. Maar niet te veel in één keer van je lichaam verlangen, want het heeft tijd nodig & anders raak je straks nog geblesseerd.
    En je hebt het selectieteam gehaald, dat is toch al heel goed? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dursley schreef:
    Ehm.. Als ik dat doe, dan kom ik in jaren niet meer overeind? Ik kan als ik sta mijn tenen nog niet raken zonder door mijn knieën te buigen. Ik ben niet flexibel dus. Laat dit je wat beter voelen? :'D


    En nog beter als ik hetzelfde heb? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je hoeft niet perfect te zijn he ;$
    Doe wat je kan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 20:43 ]

    ik vind dit echt al super super knap wat je kan, want ik kan niet eens gaan zitten, en dan mijn voet aanrakken, ofz allemaal van zulke dingen. dus dit is echt gewoon al heel erg goed van je.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    @Susan&Nancy, Dat is lief bedoelt, maar dat is geen excuus tegenover mezelf om mijn fouten weg te vagen. Ik baal echt, de gedachte dat ik het had kúnnen halen, maar het niet heb gehaald is echt... ARGH!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 20:45 ]


    Let it come and let it be

    Haal je het nu niet, dan de volgende keer wel :'D
    En daarbij, je kunt waarschijnlijk al zoveel meer dan de meeste van ons hier op Quizlet, dus wees trots op wat je bereikt hebt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jij moet trots zijn op wat je nu al bereikt hebt en niet zoveel van jezelf vragen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stonem schreef:
    Oefenen, oefenen en oefenen tot je erbij neervalt. Maar niet te veel in één keer van je lichaam verlangen, want het heeft tijd nodig & anders raak je straks nog geblesseerd.
    En je hebt het selectieteam gehaald, dat is toch al heel goed? (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    CountMeIn schreef:
    @Susan&Nancy, Dat is lief bedoelt, maar dat is geen excuus tegenover mezelf om mijn fouten weg te vagen. Ik baal echt, de gedachte dat ik het had kúnnen halen, maar het niet heb gehaald is echt... ARGH!


    Kun je het normaal wel dan? Anders moet je die 'het had gekund' weg laten vallen, want je kon het gewoon nog niet. Gewoon veel blijven oefenen en je spieren blijven strekken, tot je verder en verder kunt. Je kunt het heel extreem doen en binnen een heel korte tijd dat soort dingen leren, maar ik raad het je niet aan, omdat het je lichaam nòg veel harder doet verslijten. Buiten dat om houd niets je tegen om alles te geven in je oefeningen en nu nog meer focus te hebben om te bereiken wat je wilt. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Kun je het normaal wel dan? Anders moet je die 'het had gekund' weg laten vallen, want je kon het gewoon nog niet. Gewoon veel blijven oefenen en je spieren blijven strekken, tot je verder en verder kunt. Je kunt het heel extreem doen en binnen een heel korte tijd dat soort dingen leren, maar ik raad het je niet aan, omdat het je lichaam nòg veel harder doet verslijten. Buiten dat om houd niets je tegen om alles te geven in je oefeningen en nu nog meer focus te hebben om te bereiken wat je wilt. :Y)

    Ik weet het, maar mijn hoofd slaat het niet op. Alles wat ik op dit moment kan doen is piekeren en opnieuw en opnieuw mijn coördinatie en lenigheid op de proef stellen.


    Let it come and let it be

    Prudence schreef:
    Jij moet trots zijn op wat je nu al bereikt hebt en niet zoveel van jezelf vragen (:

    Precies! Je zegt zelf al dat je het al beter doet dan gebruikelijk dus be happy. Je kan ook niet zomaar ineens in het hoogste niveau komen, dat gaat gewoon niet zonder de nodige oefening.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Perfectionisme is niet van deze wereld.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.