• Vandaag op school vroeg de leerkracht wie er allemaal al sex heeft gehad , enkele in men klas staken hun hand op , is dat normaal rond deze leeftijd ? (14)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 17:33 ]


    -

    Ik was ook 14. Nee, ik heb er geen spijt van, helemaal niet, ik heb juist van elk van die stappen die ik in mijn leven heb gezet veel geleerd. Op dat moment was het goed om te ontdekken hoe en of wat. Wel vind ik dat het heel erg aan de persoon ligt. Maar als je er klaar voor bent, het wilt en er achter staat, zal ik wel de laatste zijn die je tegen houdt :)


    Bad decisions make good stories.

    Amused schreef:
    Ja, ik vind dat heel vroeg. Ik denk niet dat je op je 14de daar al klaar voor kunt zijn.


    All was well.

    Scandal schreef:
    Persoonlijk vind ik het vroeg. Maar je moet zoiets zelf aanvoelen.

    14 vind ik te vroeg, maar dan denk ik aan mezelf toen ik 14 was :W Het is voor iedereen anders. Alleen voel ik me nu wel oud hoor (joehoe)


    -

    Yarilo schreef:
    Ik was er ook zo vroeg bij, maar nog steeds vind ik het jong en vrij dom. Ook van mezelf. Heb er geen spijt van, maar ik verklaar mezelf zo nu en dan (vooral nu ik ouder ben) er wel gek voor.


    I love you Tim

    Ik vind dat redelijk vroeg en ik zou dat ook niet zeggen in een volle klas (:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 19:36 ]

    Ik vind het erg vroeg, maar ja tegenwoordig is niets meer vroeg geloof ik. En ik zou het sowieso niet in de klas zeggen.


    To infinity and beyond •

    Snorlax schreef:
    misschien is zij ook veel volwassener dan de meesten in haar klas? en het gaat niet om leeftijd ofzo, maar of je er mentaal klaar voor bent. IK ken mensen die zeer vroeg ontmaagd zijn geweest, en de ene geeft eerlijk toe dat ze er niet klaar voor was en nog maar kind was, terwijl ik van de andere weet dat ze toen al volwassen genoeg was om dat te doen.
    en nee, ik ben 15 en ook geen maagd meer, en vind dat ook niks om mij voor te schamen. ik was er klaar voor, deed het met een jongen van wie ik zielsveel houd, en meer had ik niet nodig. (mjah, ik ben dan ook mentaal een van de volwassenere van mijn jaar..)

    *respect*


    -

    Lightweight schreef:
    Ik zou me doodschamen om dan mijn vinger in de lucht te steken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    En dat zijn die leraar zijn zaken? (cat)


    Owl you need is love.

    Ik ben bijna zeventien en zit er nog niet op te wachten... Dan ben ik vergeleken met jou dus ontzettend laat...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    NAPKINS schreef:
    En dat zijn die leraar zijn zaken? (cat)

    ik weet het niet mischien moest ie het vragen , of het is gewoon een freak


    -

    Padalecki schreef:
    Ik vind dat erg vroeg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bandicoot schreef:
    Ik ben bijna zeventien en zit er nog niet op te wachten... Dan ben ik vergeleken met jou dus ontzettend laat...


    haha, ik ben nog later
    19 and still a virgin :Y)

    Amused schreef:
    Ja, ik vind dat heel vroeg. Ik denk niet dat je op je 14de daar al klaar voor kunt zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking