• Ik heb over ong. twee uren mijn eerste rijles :'D En nu begin ik steeds zenuwachtiger te worden. Ieks :'D Wish me luck! *Crossed fingers* Nog tips? x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Blijkbaar is het niet de bedoeling om een familie eendjes te overrijden, daar kwam ik bij mijn eerste testrijles achter D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Maak géen ongelukken. En rij geen ouwe mensen aan of fietsers :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    RainbowDash schreef:
    Blijkbaar is het niet de bedoeling om een familie eendjes te overrijden, daar kwam ik bij mijn eerste testrijles achter D:

    You didn't... o__o

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 11:22 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    You didn't... o__o


    Ik ben erin geslaagd een fazant BIJNA te raken met speerwerpen met gymles. Op een atletiekbaan. Wat die fazant daar deed weet ik echt niet D:

    Ik heb gewoon en slechte geschiedenis met vogels en dingen die ik doe (huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik ben erin geslaagd een fazant BIJNA te raken met speerwerpen met gymles. Op een atletiekbaan. Wat die fazant daar deed weet ik echt niet D:

    Ik heb gewoon en slechte geschiedenis met vogels en dingen die ik doe (huil)

    Ik ken 't, haha. Ik ben eens gebeten door een vogel + ik heb een vogeltje vermoord (no_chears) Ik droeg 'm in mijn handen, maar liet 'm vallen... ik ben een wandelende vogel ramp.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 11:25 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Good luck! Ik heb vanavond mijn eerste rijles:o


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Idiotic schreef:
    Good luck! Ik heb vanavond mijn eerste rijles:o

    Succcces! _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stelt niks voor (: (ja gemakkelijk gezegd)
    Maar er zit niet voor niks iemand naast je die je op 'fouten' corrigeert en je tips geeft (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik heb eerder deze week mijn eerste rijles gekregen, maar blijf vooral rustig en maak je er maar niet zo zenuwachtig over, want het is niet zo eng (al was ik eerst ook zenuwachtig hoor hahaha)


    As travars

    Nja, het zal ook vast wel meevallen, maar ik ben praktisch voor álles zenuwachtig van te voren x) En dan achteraf viel het heul erg mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb nog geen rijles maar ik ehb wel geredenxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als je start, moet je een beetje gas geven en de koppeling HEEL langzaam omhoog laten komen. Als hij begint te rijden hou je nog even de koppeling vast, zodat je niet schokkerig rijdt. (: Daarna kun je meer gas geven en schakelen naar de twee.
    O, en check ALTIJD je spiegels als je uitwijkt of afslaat. Dus als je links afslaat moet je eerst in de binnenspiegel kijken, dan de linkerbuitenspiegel en dan over je schouder. Bij rechts is het net andersom.
    En als je wilt stoppen druk je eerst een paar keer kort op de rem, dan ziet de auto achter je dat je wilt stoppen.
    Zo. Ik heb vorige week mijn eerste rijles gehad, en ik heb er nu 6 in totaal.
    Succes! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Als je start, moet je een beetje gas geven en de koppeling HEEL langzaam omhoog laten komen. Als hij begint te rijden hou je nog even de koppeling vast, zodat je niet schokkerig rijdt. (: Daarna kun je meer gas geven en schakelen naar de twee.
    O, en check ALTIJD je spiegels als je uitwijkt of afslaat. Dus als je links afslaat moet je eerst in de binnenspiegel kijken, dan de linkerbuitenspiegel en dan over je schouder. Bij rechts is het net andersom.
    En als je wilt stoppen druk je eerst een paar keer kort op de rem, dan ziet de auto achter je dat je wilt stoppen.
    Zo. Ik heb vorige week mijn eerste rijles gehad, en ik heb er nu 6 in totaal.
    Succes! :'D

    Zes gehad al? Binnen één week?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    Zes gehad al? Binnen één week?

    Ik heb drie keer twee uren gehad. En dat wordt gerekend als 6 rijlessen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Ik heb drie keer twee uren gehad. En dat wordt gerekend als 6 rijlessen.

    Ah, op zo'n manier. Okie :Y) Woon jij niet in de buurt van Bolsward?


    "I shut my eyes in order to see.'