• Hello world, this is me

    Ik heb vandaag mijn eerste gitaarles achter de rug, het was awesome en heb "Born In The USA" van Bruce Springsteen geleerd. Ik doe het zonder notenleer. Maar damn mijn vingertoppen doen nu zeer dat ik thuis onmogelijk kan verder oefenen. Nuja, toch niet op dezelfde avond als van de gitaarles. De (knappe en schattige) leraar zei dat het nog even wennen word maar ik heb zo'n gevoel dat het even gaat duren.. ö

    Nu een vraag naar al de gitaristjes onder ons; Hoe lang deed het bij jullie zeer elke keer jullie de snaren aanraakten?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had daar na de eerste week geen last meer van.


    comfort in c h a o s

    hee, als jij nog meer leuke beginners-nummers kent, zou je die dan naar mij willen sturen ofzo? Of op een topic zetten of whatever. Aangezien ik mezelf gitaar aan het leren ben en hopeloos aan het zoeken ben naar hele makkelijke beginners nummers :'). Als je het wilt hoor.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kreeg de eerste keren bleinen op mijn vingers :'D
    Maar nu gebruik ik een plectrum.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bij mij heeft het ongeveer twee weken geduurd.
    Het is natuurlijk ook wel een beetje te zien hoe vaak je speelt.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    ik speel het nu bijna 4 weken en heb ook nog pijn aan men vingertopen als ik thuis ben dus :s xD
    maar dat went wel !


    -

    Ik heb een hele tijd geen gitaar meer gespeeld en toen ik daarna weer lang achter elkaar speelde had ik ook weer last ervan.
    Maar bij mij ging het redelijk snel weg. Eén tot twee weken, daarna alleen als je lang en moeilijk speelt, denk ik.


    Felix