• Stress. Ik weet het, heel raar. Hoe kom ik er het beste vanaf? Pijnloos, graag. (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cloverleaf schreef:
    (...)

    Ze deden er wel iets aan. De directeur, assistente, congierge, mijn leerkracht, mijn moeder, vader en stiefvader deden er allemaal iets aan. Ze hebben met die leerlingen gesproken (Die zaten 2 groepen hoger dan mij) en ik heb ze niet meer zien pesten.


    Dus je wordt nu niet meer gepest? ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cloverleaf schreef:
    (...)

    Ze deden er wel iets aan. De directeur, assistente, congierge, mijn leerkracht, mijn moeder, vader en stiefvader deden er allemaal iets aan. Ze hebben met die leerlingen gesproken (Die zaten 2 groepen hoger dan mij) en ik heb ze niet meer zien pesten.


    Wel dan is het 'hoofdprobleem' toch al danig opgelost,niet? Wees streng voor jezelf en beperk het internet tot een paar uur per dag (lees twee tot drie) als je weet dat je, je daar niet aan kan houden vraag dan aan je moeder of vader of ze tijdslimieten willen instellen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Probeer slaappillen met melatonine. Valdispert is een middel gebaseerd op kruiden en niet gevaarlijk :) Ik ben zelf 14 jaar en heb ook enorme stress en lig vaak nachten wakker. Die tabletjes helpen echt (K)
    Succes(K)

    Having a cup of hot tea (: Thee, maakt mij altijd rustig.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Embersky schreef:
    Probeer slaappillen met melatonine. Valdispert is een middel gebaseerd op kruiden en niet gevaarlijk :) Ik ben zelf 14 jaar en heb ook enorme stress en lig vaak nachten wakker. Die tabletjes helpen echt (K)
    Succes(K)


    Ik heb melatonine, gister voor de eerste keer ingenomen. Het werkte, ik lag 4 uur minder wakker ^^.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Een woord: Psycholoog.

    En weet je zeker dat het écht stress is?


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Een woord: Psycholoog.

    En weet je zeker dat het écht stress is?


    Lichte stress, dat ik vaak moet huilen al weet ik niet waarom, heel vaak moe zijn okal heb je goed geslapen, etc.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niet.

    Begin van de puberteit he ;)

    Gewoon zorgen dat je weet waarom je stress hebt en even ontspannende dingen doen en afleiding zoeken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dilemma schreef:
    Een woord: Psycholoog.

    En weet je zeker dat het écht stress is?


    Doesn't do shit.

    Ben je verslaafd aan het internet? D:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Je bent 10, je weet niet wat stress is.


    Here & Now