• Stress. Ik weet het, heel raar. Hoe kom ik er het beste vanaf? Pijnloos, graag. (:.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Storytime schreef:
    (...)
    Gewoon niet op de computer gaan.

Dat lukt me ook nooit >_>.

Als je gaat internetten vlak voordat je naar bed gaat zijn je hersenen ook nog druk bezig terwijl je in bed ligt.

Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

Galleon schreef:
    (...)
    Zorg dat je een notitieblok en een pen naast je bed hebt, schrijf alles op waarover je piekert en dan kan je het de volgende dag opzoeken ^^ Dat zou misschien ook kunnen helpen (:

Oké, dat gaat misschien wel lukken (:.

Cloverleaf schreef:
    (...)

Dat lukt me ook nooit >_>.

Waarom niet?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Pas op met Melatonine, want het heeft een verslavende werking.
    Sluit gewoon op tijd je computer af zodat je iets anders kan doen voor je naar bed gaat en je gedachtes bij andere dingen liggen.

Your make-up is terrible

Luister maat muziek, verwen jezelf, kijk naar films waar je bij kan huilen, ga shoppen met vrienden/je moeder/je zus. Uhm je kan ook gewoon lekker tv kijken en een lekkere warme kop soep drinken. Als je gaat slapen zet een liedje op waarbij je snel in slaap valt. En uhm sluit je computer af en vermijd je iPod/telefoon(Als je er een hebt). Ik ben hier niet echt goed in op dit gebied, maar als ik last heb van stress dan blijf ik in mijn bed liggen en sluit ik me af van de buitenwereld

There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

Storytime schreef:
    (...)
    Waarom niet?

Omdat ik elke dag op de pc zit, en een beetje verslaafd ben. Net zoals bij roken, zegmaar.

Cloverleaf schreef:
    (...)

Omdat ik elke dag op de pc zit, en een beetje verslaafd ben. Net zoals bij roken, zegmaar.

Net als met roken, stoppen. Niet meer op de computer gaan, ook al wil je. Zoek afleiding.
    Het is of stoppen of je blijft gestrest.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Iedereen kan stress hebben hoor, zelfs baby's. Maar daar kan je het moeilijk van weten, enkel als ze hulen bv.
    Probeer te achterhalen wat ervoor zorgt dat je stresst en probeer dat gegeven dan te vermijden en ontspan je door iets leuks te doen. (:

You are the poetry Shakespeare was missing.

PONIES! Ze helpen je met plezier van alle stress af! :D

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    PONIES! Ze helpen je met plezier van alle stress af! :D

>.>

Alis volat propriis.

Galleon schreef:
    (...)
    >.>

Wat? Bij mij helpt het :Y)

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Wat? Bij mij helpt het :Y)

Ja, maar zij zit met een serieus probleem, en ik denk niet echt dat het voor haar helpt om naar plaatjes te kijken van psycho regenboog paardjes. Dat je in een paar topics die plaatjes plaatst is nog grappig en ik heb er verder niks tegen, maar je kan er ook in overdrijven en dan word het kinda vervelend :')

Alis volat propriis.

Iets doen dat je gedachten afleidt. :]

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Vraag aan je ouders of ze kunnen instellen dat je max. 1 uur per dag op internet kan en dat hij dan vanzelf uitgaat.

Kill them with kindness.