• Stress. Ik weet het, heel raar. Hoe kom ik er het beste vanaf? Pijnloos, graag. (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Storytime schreef:
    (...)
    Of oplossen.

    Hoe kan je eigenlijk op je 10e stress hebben?


    Dat is niet zo moeilijk hoor ... Denk aan bijv. pesten (bij mij zorgde dat op mijn 10e al voor stevige depressie die later een flink aantal jaren manisch werd), lastige thuissituaties, etcetera.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat is niet zo moeilijk hoor ... Denk aan bijv. pesten (bij mij zorgde dat op mijn 10e al voor stevige depressie die later een flink aantal jaren manisch werd), lastige thuissituaties, etcetera.

    Daarom vroeg ik het ook, als we de reden niet kennen is het ogal moeielijk op te lossen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omg -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    je moet gaan slapen; helpt echt :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Miracle08 schreef:
    Hetgene wat je stress veroorzaakt vermijden..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Houndoom schreef:
    Omg -.-

    wat een reactie :')
    OT: ik zou internet tot een bepaalde tijd beperken. bijv tot 7 uur ofzo en dan ga je wat anders doen. je slaapt ook beter als je eerder stopt met internet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat is niet zo moeilijk hoor ... Denk aan bijv. pesten (bij mij zorgde dat op mijn 10e al voor stevige depressie die later een flink aantal jaren manisch werd), lastige thuissituaties, etcetera.


    Manische depressie is toch niet te genezen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Dat is niet zo moeilijk hoor ... Denk aan bijv. pesten (bij mij zorgde dat op mijn 10e al voor stevige depressie die later een flink aantal jaren manisch werd), lastige thuissituaties, etcetera.


    Ik word ook vaak gepest vanwege mijn gewicht, ik kan niet snel rennen, ik heb een pluk haar geverft en dan noemen ze me "haartje" of "welke kleur word het volgende week". Dat is heel irritant, want ik vind het helemaal niet grappig. Ik kwam een keer huilend thuis >.>


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weltschmerz schreef:
    (...)

    Manische depressie is toch niet te genezen?


    Wel te onderdrukken tot een niveau dat je er geen last meer van hebt. Mijn leven is behoorlijk omgeslagen twee jaar geleden, waardoor ik nu wel zelfverzekerd en vooral gelukkig ben en ik dus stabiel ben ermee. Zo nu en dan heb ik er in periodes nog met vlagen last van, maar lang niet zo intens en heftig of lang aanhoudend als daarvoor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cloverleaf schreef:
    (...)

    Ik word ook vaak gepest vanwege mijn gewicht, ik kan niet snel rennen, ik heb een pluk haar geverft en dan noemen ze me "haartje" of "welke kleur word het volgende week". Dat is heel irritant, want ik vind het helemaal niet grappig. Ik kwam een keer huilend thuis >.>


    Dat zouden ze niet mogen doen!
    Heb je hier al over gesproken een leerkracht/directie/...?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Cloverleaf schreef:
    (...)

    Ik word ook vaak gepest vanwege mijn gewicht, ik kan niet snel rennen, ik heb een pluk haar geverft en dan noemen ze me "haartje" of "welke kleur word het volgende week". Dat is heel irritant, want ik vind het helemaal niet grappig. Ik kwam een keer huilend thuis >.>


    Ik ben van mijn 3e tot mijn 17e lichamelijk en geestelijk tot de afgrond geziekt. Ik kwam elke dag huilend thuis en het was vooral 'kankerbolle', 'kraai' en whatever the fuck else ze allemaal hadden. Als het pesten de oorzaak van je stress is, kan het nog wel eens een heel zwaar, moeilijk en lang proces worden om dat op alle vlakken aan te pakken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sneasel schreef:
    (...)

    Dat zouden ze niet mogen doen!
    Heb je hier al over gesproken een leerkracht/directie/...?


    Die doen nooit iets. :')
    Dat soort dingen moet je helaas 99% van de tijd zelf oplossen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Yarilo schreef:
    (...)

    Die doen nooit iets. :')
    Dat soort dingen moet je helaas 99% van de tijd zelf oplossen.


    Je kan toch altijd proberen? Er zijn scholen waar ze daar wel degelijk iets aan doen hoor. Misschien mist het (gedeeltelijk) zijn effect, maar een duwtje in de rug kan nooit kwaad. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    (...)

    Je kan toch altijd proberen? Er zijn scholen waar ze daar wel degelijk iets aan doen hoor. Misschien mist het (gedeeltelijk) zijn effect, maar een duwtje in de rug kan nooit kwaad. (:


    Natuurlijk, proberen kan. Uit eigen ervaring en van het weten van anderen, weet ik echter dat het 99% van de tijd geen zin heeft of anders vaak juist erger maakt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sneasel schreef:
    (...)

    Dat zouden ze niet mogen doen!
    Heb je hier al over gesproken een leerkracht/directie/...?


    Ze deden er wel iets aan. De directeur, assistente, congierge, mijn leerkracht, mijn moeder, vader en stiefvader deden er allemaal iets aan. Ze hebben met die leerlingen gesproken (Die zaten 2 groepen hoger dan mij) en ik heb ze niet meer zien pesten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.