• Met wie je kan praten als je nodig hebt.

    Damn ik voel me zwaar klote.

    Hoe gaat het met jullie?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Slecht...


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Same


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NIALLH0RAN schreef:
    Slecht...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Could've been better.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken dat gevoel.. *hug* Als je iets kwijt wil mag je mij in ieder geval altijd PB-en, maar helaas lucht in het echt iets vertellen meestal wel meer op ;(
    Met mij gaat het opzich wel goed, alleen ik ben mijn ADD pilletjes een beetje zat, ik word er misselijk van, hoofdpijn, continu naar de wc moeten, benauwd en slapeloosheid. Yikes t.t


    Alis volat propriis.

    Ligt het aan mij of is iedereen hier een beetje down? Ach, reken mij daar ook maar bij. Heb me ook wel beter gevoeld


    Music is the new sex

    Als je iets kwijt moet, mag je altijd pben Sarita.

    Ik voel me nu wel redelijk, in vergelijking met vorige week.


    Your make-up is terrible

    Nu heb ik de neiging om een hele vrolijke reactie neer te zetten zodat jullie allemaal weer blij worden.

    Maar het gaat niet. [(no_chears)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het gaat al veel beter dan vanmiddag :D Toen voelde ik me kut! Maar mijn vriendinnen en mijn vriendje (die eigenlijk de oorzaak was dat ik me kut voelde) hebben me weer opgevrolijkt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Unusual schreef:
    Ligt het aan mij of is iedereen hier een beetje down? Ach, reken mij daar ook maar bij. Heb me ook wel beter gevoeld

    Bij mij komt het door een voor mij redelijk zwaar stuk wat ik heb geschreven. Like I said before, als ik aangrijpende scenes schrijf heb ik even nodig om mezelf weer te worden :]
    Daar komt bij dat ik op relatiegebied een tegenvaller heb gehad. Again. Dus echt vrolijk ben ik nu inderdaad niet nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Bij mij komt het door een voor mij redelijk zwaar stuk wat ik heb geschreven. Like I said before, als ik aangrijpende scenes schrijf heb ik even nodig om mezelf weer te worden :]
    Daar komt bij dat ik op relatiegebied een tegenvaller heb gehad. Again. Dus echt vrolijk ben ik nu inderdaad niet nee.

    Bij dat eerste sluit ik me volledig aan!
    And, awh, dat is echt kut.. Ligt gewoon aan hem of haar, ze weten niet wat ze missen!


    Music is the new sex

    Bah ik haat het als andere mensen of ikzelf beetje down zijn. Helaas was mijn eerste echte lesdag vandaag niet geweldig dus ik voel me ook absoluut niet geweldig. En dan het 'ik mis hem!' er ook nog bij


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Unusual schreef:
    (...)
    Bij dat eerste sluit ik me volledig aan!
    And, awh, dat is echt kut.. Ligt gewoon aan hem of haar, ze weten niet wat ze missen!

    Hehe. Een vriendin van me zei al: 'hij is je niet waard' en dat biedt een schrale troost. Maar na meer dan drie jaar eindelijk echt een karakter te hebben gevonden waarvan ik dacht dat het bij me past en vervolgens afgewezen worden om m'n huidskleur.. it's still painful y'see :] Naja, moge hij een eind opflikkeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Hehe. Een vriendin van me zei al: 'hij is je niet waard' en dat biedt een schrale troost. Maar na meer dan drie jaar eindelijk echt een karakter te hebben gevonden waarvan ik dacht dat het bij me past en vervolgens afgewezen worden om m'n huidskleur.. it's still painful y'see :] Naja, moge hij een eind opflikkeren.

    Ik sluit me volledig aan bij je vriendin. Maar afgewezen worden om je huidskleur, godsamme zeg. We zijn verdorie 2011! Dan wijs je iemand niet meer af om zijn of haar huidskleur! Jeetje, wat een loser. Die verdient jou echt niet!


    Music is the new sex

    Ik ben er voor je<3


    (Be)lieve in (you)rself