• Met wie je kan praten als je nodig hebt.

    Damn ik voel me zwaar klote.

    Hoe gaat het met jullie?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met mij gaat alles prima!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Unusual schreef:
    Ligt het aan mij of is iedereen hier een beetje down? Ach, reken mij daar ook maar bij. Heb me ook wel beter gevoeld

    Als een het doet, durft de rest ook. En het was 'savonds dan zijn mensen sneller down.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    I know how you feel. Die persoon is bij mij meestal pas vanaf half negen online, als ik bijna van de pc af ga.
    Met mij gaat het op zich wel goed. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Waarom is iedereen zo down? Het is heerlijk zomerweer en school is top! Nee, oké. Ik ben in ieder geval wel vrolijk. Weet niet waardoor, maar ik voel me gewoon heel vrolijk, yeah. :'D

    Zwaar depressief en klote.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    C18 schreef:
    Could've been better.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dursley schreef:
    Waarom is iedereen zo down? Het is heerlijk zomerweer en school is top! Nee, oké. Ik ben in ieder geval wel vrolijk. Weet niet waardoor, maar ik voel me gewoon heel vrolijk, yeah. :'D


    comfort in c h a o s

    Slecht... Een vriendin wil niet naar mijn adviezen luisteren, terwijl ik echt het beste met haar voor heb! - Maar daar denkt zij kennelijk heel anders over.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Unusual schreef:
    Ligt het aan mij of is iedereen hier een beetje down? Ach, reken mij daar ook maar bij. Heb me ook wel beter gevoeld


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Met mij gaat het eigenlijk heel goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    perfectooo =DDDDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    School is kut en het weer is bagger. Maar ik voel me eigenlijk prima. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Waarom ken ik dat gevoel? ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    damn dat heb ik dus ook. ik luister naar al mijn vrienden en help en steun ze altijd maar ze luisteren nooit naar mij...


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    me too. advies chicarie of underworld95


    Change is for weirdos ~ Niall Horan