• Voor de beheerders: Ik heb inderdaad al een topic aangemaakt over dit verhaal, maar dat was eerder om te kijken of het goed was. Dit topic is anders.

    Sommige van jullie weten misschien al waarover het gaat, voor degene die het niet weten:

    De eerste zonnestralen bereikten Kythira. Het eilandje lichtte langzaam op. Verlangend kwamen de eerste mensen naar buiten, en voelden de heerlijke zon op hun gezicht. De dag begon zoals elke andere op het eiland der liefde. In het zuiden van Kythira, in een klein dorpje, kwam de zon ook op. Een jongen van een jaar of 16 zwierf eenzaam over de stranden. Hij streelde zijn donkerbruine haren. Gabriël was zijn naam. Altijd, zelfs vanaf zijn geboorte al, werd hij ‘het kind van Aphrodite’ genoemd. Aphrodite was de godin van de liefde en de schepster van Kythira. Gabriël werd zo genoemd omdat hij de mooiste ogen, de mooiste haren en het mooiste lichaam had. Hij was de aantrekker van liefde. Maar hij herkende zichzelf er helemaal niet in. Hij moest niks van meiden, niks van de liefde…

    Dit is enkel het begin van het verhaal, geen samenvatting!

    Ik ga vandaag of morgen sowieso beginnen met de story. Ik ben een actieve schrijver (alleen als de reactie op de story goed zijn, anders wordt ik niet gemotiveerd en stop ik meestal met het verhaal). Hopelijk gaan jullie het verhaal leuk vinden!


    Being happy is a choice ~

    Dan is er nog een vraag:
    Kan iemand een cover maken?
    Het maakt niet echt uit wat erop staat, bedenk maar wat,
    Bedankt <3


    Being happy is a choice ~

    Ik wil het wel proberen! is de titel Aphrodite?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, de titel is Aphrodite. Als ik - geldt voor iedereen - het eerste hoofdstuk af is, zet ik wel een link ervan in dit topic


    Being happy is a choice ~

    Sorry als ik teveel 'eigen' berichten plaats, maar anders moet ik weer een opnieuw topic maken

    En hij is online!

    http://www.quizlet.nl/stories/62330/aphrodite-lovestory-12/


    Being happy is a choice ~

    Jeanineee schreef:
    Sorry als ik teveel 'eigen' berichten plaats, maar anders moet ik weer een opnieuw topic maken

    En hij is online!

    http://www.quizlet.nl/stories/62330/aphrodite-lovestory-12/

    Dat mag hoor (: Je mag je story promoten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Negligible Haha, ik weet. Ik heb alleen is een keertje een bericht van zo'n beheerder gekregen dat ik dat wat minder moet doen, daarom zette ik dat er even bij (:


    Being happy is a choice ~

    Jeanineee schreef:
    @Negligible Haha, ik weet. Ik heb alleen is een keertje een bericht van zo'n beheerder gekregen dat ik dat wat minder moet doen, daarom zette ik dat er even bij (:

    Ah, oei, haha ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ah, oei, haha ^^


    (A)


    Being happy is a choice ~