• Ik heb gister mijn beste vriend verteld dat ik op jongens en meisjes val, we hadden het er ineens over met sms want hij zei: 'And what about you?' ik zei het gewoon dat ik bi ben, en toen zei hij ineens: 'Oke nu stort alles in wat we vroeger hadden als vriendschap ik voel me nu kut wtf dit komt echt als een klap aan voor mij.'

    En toen dacht ik echt van.. nouja wat dacht ik.. ik was heel teleurgesteld en boos, sorry maar dit moest ik gewoon kwijt omdat hij me nu totaal negeert en kortaf doet, hij snapt me niet en hij hoopt dat het niet zo is, en dat ik gewoon hetero ben. Ugh en dat krijg je dan te horen van 'je beste vriend'. Heel erg prettig.

    Ook wel eens zoiets meegemaakt? : (


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Niet meegemaakt, nee. Maar ik vind het echt stom van die vriend van je, belachelijk!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat heeft hij tegen mensen die niet hetero zijn? En je hebt nu toch een vriendin, dus wat maakt het hem uit? D:
    Echt kut voor je, ik leef met je mee. Ik ben zelf hetero en iedereen om mij heen naar mijn weten ook, dus ik heb dat niet meegemaakt. Maar ik heb zelf niets tegen bi/hetero's.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Wat heeft hij tegen mensen die niet hetero zijn? En je hebt nu toch een vriendin, dus wat maakt het hem uit? D:
    Echt kut voor je, ik leef met je mee. Ik ben zelf hetero en iedereen om mij heen naar mijn weten ook, dus ik heb dat niet meegemaakt. Maar ik heb zelf niets tegen bi/hetero's.

    Dat had ik ook al gezegd, maar hij vond het alsnog raar, het idee zelf al.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ook gehad... Na veel speculatie en gezeur van mijn klasgenoten heb ik het aan mijn beste vriendin verteld. nou ja, "Best vriendin" met grote aanhalignstekens.
    We don't talk anymore.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb zoiets zelf nog nooit meegemaakt. Ik heb wel een vriendin die twee jaar geleden bekend heeft dat ze bi is, maar daar heb ik totaal geen problemen mee. Ze zei zelfs dat ze sneller op meisjes valt dan ook jongens en daar ga ik haar echt niet voor afwijzen. Het verbaasde me eerlijk gezegd ook niet zo.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:14 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dat had ik ook al gezegd, maar hij vond het alsnog raar, het idee zelf al.


    Wat stom. ;S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lekkere vriend is dat dan. Misschien moet hij er nog aan wennen. Als hij echt je vriend is draait hij wel bij, anders is hij je vriend niet waard.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat is echt zielig van hem. Vriendschap draait om meer dan je seksuele voorkeur. Volgens mij is hij gewoon even verwondert erdoor, maar draait hij wel bij. Ik hoop het allesins voor je want zo te zien is hij erg belangerijk voor je (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als ik zoiets tegen mijn beste vriend zou zeggen zouden we er denk ik gewoon samen grapjes over maken..? Heb je je al bedacht dat hij misschien zelf iets voor je voelt, en dat hij nu dubbel zo veel "concurrentie" heeft?


    dude, i can move my toes

    ik denk dat hij denkt dat je verliefd op hem bent..
    maar mischien als je hem duidelijk maakt dat jullie gewoon vrienden zijn kan het nog goed komen?
    anyway, ik vind het echt zo klote voor je ):


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat een sukkel, ugh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pf, dat is echt belachelijk. Sorry, ik begrijp dat dit moeilijk is, maar als hij zich zo blijft gedragen is hij je vriendschap gewoon niet waard. Maar geef hem wel eerst wat tijd om er aan te wennen, misschien ziet hij ook nog in dat zijn eerste reactie eigenlijk nergens op slaat. Wat maakt het nou uit of je bi, hetero of homo bent? Je blijft hetzelfde mens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En dat noemt zich een beste vriend.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Just be yourself and tell the truth. Because those who mind don't matter and those who matter don't mind.


    I can't even think straight.

    Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, mijn toenmalige 'beste vriendin' heeft me keihard laten vallen toen ik vertelde dat ik bi ben. Trek je er niets van aan, je komt vanzelf de mensen tegen die om je geven zoals je bent :) I care about you <3