• Ik heb gister mijn beste vriend verteld dat ik op jongens en meisjes val, we hadden het er ineens over met sms want hij zei: 'And what about you?' ik zei het gewoon dat ik bi ben, en toen zei hij ineens: 'Oke nu stort alles in wat we vroeger hadden als vriendschap ik voel me nu kut wtf dit komt echt als een klap aan voor mij.'

En toen dacht ik echt van.. nouja wat dacht ik.. ik was heel teleurgesteld en boos, sorry maar dit moest ik gewoon kwijt omdat hij me nu totaal negeert en kortaf doet, hij snapt me niet en hij hoopt dat het niet zo is, en dat ik gewoon hetero ben. Ugh en dat krijg je dan te horen van 'je beste vriend'. Heel erg prettig.

Ook wel eens zoiets meegemaakt? : (

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

iPotter schreef:
    Niet meegemaakt, nee. Maar ik vind het echt stom van die vriend van je, belachelijk!

this^ En een vriendin van me zei ook opeens tegen me dat ze bi was, maar dat veranderd verder niks aan haar!

Happy Birthday my Potter!

Giants schreef:
    En dat noemt zich een beste vriend.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Wtf, dat is echt een belachelijke actie van hem.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Noem je 'dat' je beste vriend? Wat een eikel, hij moet je nemen zoals je bent! Laat je zeker niet veranderen door hem.

Stop trying to control everything and just let go.

Square schreef:
    Pf, dat is echt belachelijk. Sorry, ik begrijp dat dit moeilijk is, maar als hij zich zo blijft gedragen is hij je vriendschap gewoon niet waard. Maar geef hem wel eerst wat tijd om er aan te wennen, misschien ziet hij ook nog in dat zijn eerste reactie eigenlijk nergens op slaat. Wat maakt het nou uit of je bi, hetero of homo bent? Je blijft hetzelfde mens.

En daar ben ik het zo mee eens!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Vreselijk voor je ):. Jij bent niet je geaardheid. Het is gewoon iets wat bij je hoort. Net zoals je huidskleur, beroep, uiterlijk etc.. Misschien is die vriend gewoon erg geschrokken en heeft hij wat tijd nodig om erover na te denken. Dat hoop ik in ieder geval voor je. En zo niet, dan is hij jou gewoon niet waard!
    Ik ben btw ook mijn beste vriend kwijt geraakt, dus kunnen we samen loners zijn ^^'. I miss him...

[ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 19:03 ]

i put the fun in funeral

Iemand die zoiets zegt, is de naam 'beste vriend' niet waard.

To infinity and beyond •

DancingDead schreef:
    ik denk dat hij denkt dat je verliefd op hem bent..
    maar mischien als je hem duidelijk maakt dat jullie gewoon vrienden zijn kan het nog goed komen?
    anyway, ik vind het echt zo klote voor je ):

Save me from myself.

iPotter schreef:
    Niet meegemaakt, nee. Maar ik vind het echt stom van die vriend van je, belachelijk!

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Toboe schreef:
    Lekkere vriend is dat dan. Misschien moet hij er nog aan wennen. Als hij echt je vriend is draait hij wel bij, anders is hij je vriend niet waard.

comfort in c h a o s

Nee zoiets heb ik niet echt meegemaakt maar door de waarheid te vertellen aan een beste vriend/vriendin ben ik hem/haar wel kwijt geraakt..
    Maar het is wel een sukkel dat hij nu opeen szo doet, sterkte meis!!

Nooit zoiets meegemaakt maar echt belachelijk hoe hij reageert.. (no_chears)

-

Sympathy schreef:
    Nee zoiets heb ik niet echt meegemaakt maar door de waarheid te vertellen aan een beste vriend/vriendin ben ik hem/haar wel kwijt geraakt..
    Maar het is wel een sukkel dat hij nu opeen szo doet, sterkte meis!!

Hij is een jongen :')

Happy Birthday my Potter!

Wauw. Sorry, maar ik denk dan niet dat hij een echte vriend was. Want ik denk niet dat vrienden je moeten laten vallen vanwege je seksuele voorkeur. Totally wrong. Sterkte d'r mee...

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

iPotter schreef:

Wees jezelf, niet en copycat van en ander