• Want school is weer begonnen. Ik was de hele zomer super zelfverzekerd, ik voelde me gelukkiger dan ooit, maar nu ik weer op school ben... Weg zelfvertrouwen.
    Ik heb echt een hekel aan deze school en ik kan alleen maar heel hard hopen dat ik dit jaar slaag, zodat ik zo snel mogelijk weg kan.
    Buh.

    I want someone to cheer me up. ;(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Arme jij. Laten we allemaal samen school vermoorden. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    hielp dat? I hope, because...


    quidquid excusatio prandium pro

    Vervelend voor je. Ik moet nu weer een jaar toekijken hoe de jongen van wie ik houd niet van mij houd. Telkens ben ik hem in de zomervakantie bijna vergeten en dan moet ik weer een jaar bij hem in de klas zitten :'(

    Maar onthoud dat je ondanks dat mensen zo gemeen tegen je doen, je een geweldig persoon bent en mensen die zo doen zijn gewoon te dom of te jaloers om in te zien dat zij de domme dozen hier zijn! En wat je zelfvertrouwen betreft, denk aan de vakantie. Toen zag je toch hoe leuk je was? Dat veranderd niet door de mensen om je heen. Je kan trots op jezelf zijn!


    Happy Birthday my Potter!

    Nja, ik heb dat altijd.
    Is moeilijk dan om je op te vrolijken (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right