• Ik sta hier op het station zonder geld en 20 km van mijn huis vandaan, ik ken de weg naar mijn school niet lopend.
    Mijn busabonnement accepteren ze niet omdat mijn plaatje met mijn naam uit mijn broekzak gevallen is en nu weg is. Ik heb geen pasfoto bij dus ik kan nieuwe maken en ik moet om half 9 op school zijn.
    Welcome to my Life


    "Ignite, my love. Ignite."

    Das kak...
    Ik ken er niets van, aangezien ik niet met de bus ga ofzo.
    Veel succes, zou ik zeggen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oei! Dat is stom. Nou veel suc6!

    aha... (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    aha... (krul)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bel school en vertel wat er aan de hand is? Ik weet zeker dat ze het vast wel begrijpen (bloos)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dray schreef:
    Bel school en vertel wat er aan de hand is? Ik weet zeker dat ze het vast wel begrijpen (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jemig, das kut Ö
    Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hoe kom je daar dan op het station?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is spijtig, maar dan gebruik je je tijd beter voor iets anders dan het hier te posten...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Dat is spijtig, maar dan gebruik je je tijd beter voor iets anders dan het hier te posten...


    +10


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat een ramp -.- Als of je dood gaat. Iedereen heeft wel is pech. Je maakt een drama voor niks.


    Some angels have no wings.

    Doe eens eventjes allemaal wat aardiger. Op zo´n moment als je daar staat, weet je ook niet wat je moet doen. Het is spijtig dat je zo iets gebeurt, maar op zo´n momenten bel ik iemand op om me eventjes te helpen of iemand de weg te vragen.

    Loveless schreef:
    Doe eens eventjes allemaal wat aardiger. Op zo´n moment als je daar staat, weet je ook niet wat je moet doen. Het is spijtig dat je zo iets gebeurt, maar op zo´n momenten bel ik iemand op om me eventjes te helpen of iemand de weg te vragen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louisaaa schreef:
    Wat een ramp -.- Als of je dood gaat. Iedereen heeft wel is pech. Je maakt een drama voor niks.

    je piept wel anders als jij in die situatie zit
    en wat loveless zegt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Louisaaa schreef:
    Wat een ramp -.- Als of je dood gaat. Iedereen heeft wel is pech. Je maakt een drama voor niks.

    Hahaha, bitch please, zal ik jou eens een keer komen ophalen, tien minuten voordat school begint je twintig kilometer van school en jouw huis droppen, en dan lachen?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)