• Ik sta hier op het station zonder geld en 20 km van mijn huis vandaan, ik ken de weg naar mijn school niet lopend.
    Mijn busabonnement accepteren ze niet omdat mijn plaatje met mijn naam uit mijn broekzak gevallen is en nu weg is. Ik heb geen pasfoto bij dus ik kan nieuwe maken en ik moet om half 9 op school zijn.
    Welcome to my Life


    "Ignite, my love. Ignite."

    Loveless schreef:
    Doe eens eventjes allemaal wat aardiger. Op zo´n moment als je daar staat, weet je ook niet wat je moet doen. Het is spijtig dat je zo iets gebeurt, maar op zo´n momenten bel ik iemand op om me eventjes te helpen of iemand de weg te vragen.

    Dray schreef:
    Bel school en vertel wat er aan de hand is? Ik weet zeker dat ze het vast wel begrijpen (bloos)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Loveless schreef:
    Doe eens eventjes allemaal wat aardiger. Op zo´n moment als je daar staat, weet je ook niet wat je moet doen. Het is spijtig dat je zo iets gebeurt, maar op zo´n momenten bel ik iemand op om me eventjes te helpen of iemand de weg te vragen.


    You never fail, unless you keep trying...

    Ahw, dat lijkt me echt kut.
    Maar hoe heb je het nu opgelost dan? (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    DrarryOn schreef:
    Das kak...
    Ik ken er niets van, aangezien ik niet met de bus ga ofzo.
    Veel succes, zou ik zeggen :/


    Food.

    Loveless schreef:
    Doe eens eventjes allemaal wat aardiger. Op zo´n moment als je daar staat, weet je ook niet wat je moet doen. Het is spijtig dat je zo iets gebeurt, maar op zo´n momenten bel ik iemand op om me eventjes te helpen of iemand de weg te vragen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Dat is kut.

    Gewoon iemand bellen volgende keer, of vragen aan iemand in de buurt of je mag bellen, komt allemaal wel weer goed ^^


    Life is hard and then we die

    Omg, dat is echt kut... Twíntig kilometer? o.O Oh nu zie ik de tijd... Is het al opgelost?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je had blijkbaar internet en een mobieltje dus ik hoop dat je iets daarmee hebt kunnen regelen?


    Travel far enough, you'll meet yourself