• Ik heb vandaag een legging aan die vol zit met huge gaten en ladders, All stars, een zwarte stoffe elastieken rok met lagen, en een Destine band shirt....
    Mijn moeder die heeft zoiets van: 'Dát draag je toch niet...'

    So,
    Wat vinden jullie ervan... En wat dragen jullie vandaag? ^^


    Only those who listen can hear

    Kimberlee... een rók o_O
    I'm happily supprisedd *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    een jogging broek, simpel topje en een vest :'D


    Shoganai i ne~

    Ik vind zo'n dingen lelijk, 'emo' en gothic zijn niet mijn stijl sorry. Ik had vandaag een skinnyjeans aan met een tshirt van de zara en mijn blazer met all-stars :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik heb al de hele dag mijn pyjama aan :Y)

    Pariah schreef:
    Kimberlee... een rók o_O
    I'm happily supprisedd *O*

    Ja... Iknow (':


    Only those who listen can hear

    Een roze jumpsuit met zwarte tijgerstrepen, een zwarte blazer, een zwarte riem en zwarte laarsjes

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:53 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Een jeans van superdry, schoenen van bensimon en een shirt van scotch & soda. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik heb legging aan, met zwart strak rokje, een oud roze hempje erin en een vestje er overheen emt vreemd bruinachtig kleurtje :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een tregging aan in lichte spijkerbroek stof. Daarboven een blauw overhemd tot net over mijn kont, met een donkerblauw hempje eronder. En daaronder grijze-suede laarzen (:.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Awesome! :3

    Ik draag een zwarte legging met een hele korte broek. Met daarop een zwart t-shirt en dit vest;


    Maar de kleuren op het vest zijn in het echt wat duidelijker. :3
    en deze schoenen;

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:46 ]

    Altair schreef:
    Awesome! :3

    Ik draag een zwarte legging met een hele korte broek. Met daarop een zwart t-shirt en dit vest;


    Maar de kleuren op het vest zijn in het echt wat duidelijker. :3
    en deze schoenen;



    Awesome!

    Die schoenen....:9~


    Only those who listen can hear

    Ik draag nog steeds m'n volleybaltenue. (krul) Anders zou ik 'n legging dragen met een rokje rond m'n taille en weetikveel een oversided shirt erin gepropt. Oh, en een vest, die draag ik altijd in het weekend. :')


    wth.

    Ik draag vandaag een rood jurkje met all stars eronder ;d

    Een zwart met wit topje met daarover een zwarte vestje. Zwarte skinny en ballerina's. Uiteraard ook zwart :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een driekwart spijkerbroek, T-shirt met grijs luchtballonprint, witte Allstars, Grijs vestje met roze sterretjes ^^


    Captain... Captain Jack Sparrow.