• We've got the 1D infection

Some things are changing too much.

Narry schreef:
    *Heeft 1234 forum berichten*
    stoer _O_

Ik heb er nu 2499.:P

There is nothing more badass than being yourself

Nu heb ik mijn aantal verpest ): en ik zit hier te spammen x'D

Moet zo boeken kaften >.< wie wil me helpen? =D Kunnen we ondertussen mooi filmpjes van 1D kijken en hun muziek luisteren _O_

Post 2500 is voor alle lieve Directioners op dit topic!<333 Hou van jullie!xx

Narry schreef:
    Moet zo boeken kaften >.< wie wil me helpen? =D Kunnen we ondertussen mooi filmpjes van 1D kijken en hun muziek luisteren _O_

Nee, bedankt.(:

Aaaah, ik heb net van me moeder gehoord dat ik wss mag gaan als het niet te ver is.

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

StylesSwag schreef:
    (...)

Nee, bedankt.(:

>.<

Bradford schreef:
    Aaaah, ik heb net van me moeder gehoord dat ik wss mag gaan als het niet te ver is.

Ik moet het nog vragen, maar mn moeder is aant werk -.-

Maar ik ga even heen =D
    Misschien tot vanmiddag
    byee xoxoxo

Narry schreef:
    Maar ik ga even heen =D
    Misschien tot vanmiddag
    byee xoxoxo

Tot straks <333

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Serieus, dit schreef een vriend van me op fb nadat ik had gezecht tegen een vriendin dat ze naar nl komen: Lol als je 1 in een veranderd staat er eend.
    En nu heb ik zin om hem te slaan :'D

Btw, hebben jullie facebook dan ga ik jullie toevoegen (:

Whaha(over dat van eend)! Sorry, ik heb het wel maar ik voeg alleen mensen toe die ik persoonlijk ken.;s

Oh en doei @Narry!

OMYGOD, IK FREAK OUT HIER! ZE KOMEN IN BEGIN OKTOBER HIER, OMYGOD DAT IS AL ZO SNEL! _O_:9~

They were never in fact homeless