Oneens. Ze kunnen een origineel idee hebben, wat ik graag zou willen lezen. Maar omdat er sowieso dan zoveel fouten, geen hoofdletters en geen moeite wordt ingestoken klik ik meteen weg. Trouwens, users mogen geen stelling plaatsen.
Hoofdletters maakt me niet zo heel veel uit en spelling ook niet zo doordat ik zelf dislectie ben en die fouten dus niet eens zie (en veelkans zelf ook maak) maar leestekens en goed geschreven zodat het te lezen valt vind ik wel belangrijk.
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.
IMSWAG schreef: Oneens. Ze kunnen een origineel idee hebben, wat ik graag zou willen lezen. Maar omdat er sowieso dan zoveel fouten, geen hoofdletters en geen moeite wordt ingestoken klik ik meteen weg. Trouwens, users mogen geen stelling plaatsen.
"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
IMSWAG schreef: Oneens. Ze kunnen een origineel idee hebben, wat ik graag zou willen lezen. Maar omdat er sowieso dan zoveel fouten, geen hoofdletters en geen moeite wordt ingestoken klik ik meteen weg. Trouwens, users mogen geen stelling plaatsen.
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)
Ik ga er toch even serieus op in:
Ze hoeven niet bullshit te zijn, maar ik haak wel veel sneller af met lezen omdat ik me er dood aan zou irriteren. Is gewoon jammer als een goed verhaal, slecht is geschreven.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.