• Een feestje bouwen en je geld op doen? :Y)


    All was well.

    Flink winkelen. Een leuke auto voor mijn ouders kopen. Gewoon bewaren voor de rest denk ik? lol xd


    Forever.

    Huis met grote achtertuin en dan de mooiste siberische husky die ik maar kan vinden ;D


    & verders... denk wat geven aan me zus en me ouders ;D
    & wat kleding.. niet veel.. want dan weet ik niet wat ik aanwil.
    & rest op de bank zetten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sowieso op spaaraccount zetten zodat ik kan gaan studeren en me geen zorgen hoef te maken over studielasten/-schulden. Een huis kopen voor mijn ouders, want die willen graag een B&B gaan beginnen. Mijn rijbewijs halen. Een huis kopen voor mezelf in de stad waar ik wil gaan studeren en ook nog een huis in Schotland, waar ik wil gaan wonen :9~.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou een pretpark laten bouwen dat speciaal is aangepast voor mensen in een rolstoel.
    En als ik dan nog wat over heb(denk het niet) dan geef ik dat aan een goed doel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Emigreren naar Spanje. :-)


    Has no one told you she's not breathing?

    books - clothing - travelling


    And in that moment, we were infinite.

    Het veel te snel uitgeven. :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik koop liters limonade, honderd kilo chocolade. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Dat geld ga op naar reizen, iets van een luxemerk kopen en nog een huisje in frankrijk kopen. De rest ga ik op een spaarboek zetten voor later.

    FlyWithJonas schreef:

    OMG THIS

    Die vraag werd me gisteren ook gesteld. Ik zou mijn rijlessen betalen, een auto kopen en flink shoppen. Mijn moeder+broers wat geven. En de rest op de bank zetten :'D


    -

    Geen idee. Dat zie ik wel op het moment dat ik het heb. :'P


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Smoochum schreef:
    Geen idee. Dat zie ik wel op het moment dat ik het heb. :'P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    onmiddelijk naar Nieuw-Zeeland verhuizen
    en veel shoppen natuurlijk :'D