• Lieve mensjes, ik heb echt dringende behoefte aan een huilfilm... en laat ik maar gelijk even eerlijk zijn.... ik heb een humeur van hier tot tokio mijn chokolade is op... en ik voel me kut.. ik heb last van stemmings wisselingen, de nijging te schelden op alles wat los of vast zit sterker nog ik weet niet eens waarom... en ik heb echt dringent een goede huilfilm nodig...
    weeten jullie misschien goede ??

    [/okej het komt misschien wat opdringerig over maar ik heb echt geeen idee wat er met me is ¬¬]


    A Noble was Born in Chaos

    Like, je bent ongesteld? O.O Of moet het morgen worden?
    Dan heb ik dat soort dingen x]
    Euh, A little princess, titanic


    Your make-up is terrible

    juah dat ben ik nu ook... maar ik heb het echt al weken en ik word echt moe van mezelf.... maar ik zal kijken x'D alhoewel ik de titanic zo langzamerhand niet meer kan zien.... ><


    A Noble was Born in Chaos

    Misschien moet je de film van mijn leven kijken x]
    Mag je ook bij janken x]


    Your make-up is terrible

    Girl, interrupted. Ik heb daar moeten huilen, en nee, ik huil niet snel om films.

    oke ik zal kijken.... als ik thuis ben (zit nu op school) btw ik kan wel echt heeel snel huilen om films ><


    A Noble was Born in Chaos

    ahw arm kind
    ongesteld?
    zoek een zielig verhaal of boek op dat kan ook helpen..
    ik weet niet echt wat voor films jij thuis hebt maar zoek maar iets op lekker op uit te janken :)

    ahw arm kind
    ongesteld?
    zoek een zielig verhaal of boek op dat kan ook helpen..
    ik weet niet echt wat voor films jij thuis hebt maar zoek maar iets op lekker op uit te janken :)


    ja das misschien ook wel een goed idee alle jankfilms heb ik thuis al gezien.... en nja ben niet meer ongesteld.. ik heb dit echt al langer dan een maand ¬¬
    mja i can't help it....


    A Noble was Born in Chaos

    I am Sam
    dat is de enige film waarbij ik ooit heb gehuild

    Life as a house. euh so sad. met n sexi dude =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    hmm kweet niet, ik huil niet snel om een film, iedereen vind de titanic een jankfilm. ik kijk meer horrors als jankfilms


    I'll take you to another world

    Als je je kut voelt, moet je laaachen ;D

    Walk to remember
    die was gisteren op tv (in belgie)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Radio
    The Little Princess

    Bij die twee heb ik de eerste keer toen ik hem zeg gewoon de hele film bijna geweend.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    okiii ik ga ff zoeken xD ik ben trouwens nu 'the bad mother's handbook' aan het kijken.... en de titanic alweer gezien... maargoed ik kijk of er iets nieuws bij zit


    A Noble was Born in Chaos

    Titanic, Moulin Rouge
    ...