• Omdat ik een gigantische ramptoerist ben, ga ik geregeld eens in het banmeldtopic kijken en ik stel mij toch echt vragen bij de dingen waarvoor mensen geband worden :-) (Zoals faken van vriendje, die snap ik toch niet echt)
    Dat terzijde, moet ik zeggen dat er echt goed gehandeld wordt tegen spammers, bots, en andere vreemde dingen als ik het zo allemaal eens goed bekijk.
    Even een kont likkend applausje geven, lijkt mij wel op z'n plaats. (nerd) Jaja, ik apprecieer het toch wel echt :Y)

    Wat apprecieer jij hier echt? (flower) (Het hoeven niet altijd hate-topics zijn hé )

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 2:06 ]

    In dat topic, wat wil 'gebande' eigenlijk zeggen? xd

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 11:19 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    In dat topic, wat wil 'gebande' eigenlijk zeggen? xd

    Dat je een tijdje niet op Q kan komen tenzij je een permanente ban hebt, dan kan je nooit meer terug op de site komen. (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 11:21 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dray schreef:
    (...)
    Dat je een tijdje niet op Q kan komen tenzij je een permanente ban hebt, dan kan je nooit meer terug op de site komen. (:

    Ja, dat weet ik. Maar soms staat bij de reden waarom iemand geband is 'Gebande'.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ja, dat weet ik. Maar soms staat bij de reden waarom iemand geband is 'Gebande'.

    Dan heeft die een nieuw account aangemaakt met een ander email adres.
    Dus zij/hij was al geband.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Dan heeft die een nieuw account aangemaakt met een ander email adres.
    Dus zij/hij was al geband.

    Oh, oké. Bedankt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Abrazo schreef:
    Wat? Geband wegens het faken van vriendje? :')

    Ja idgi either d;

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Dat probleem heb ik nog nooit gehad? (:
    Hmm. Wat ik wel appreciëer, is dat de mods tegenwoordeig veel 'leuker' zijn, om het zo te zeggen. Na de 'discussies' daarover, en de modbeoordelingen enzo zijn ze echt veranderd, en ik vind het resultaat best positief. :Y)

    Is ook zo. Als ik exact dezelfde reacties plaats die ik nu op het forum zet in 2008 schreef, dan was ik waarschijnlijk allang geband, of had ik een paar fikse waarschuwingen gekregen. En een aantal andere users ook. No kidding, want in die tijd kreeg je zelfs op je flikker als je [Official] voor een topictitel zette en mods dat niet hadden goedgekeurd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dray schreef:
    Ik apprecieer hier dat wanneer er iets fout gaat (bv in je privéleven) iedereen er voor je is. (bv; Je kunt je verhaal kwijt bij verschillende users)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abrazo schreef:
    Wat? Geband wegens het faken van vriendje? :')

    Ze maken een account aan dat moet doorgaan als hun vriendje. En dat valt dus onder faken en zal dus bestraft worden als faken :'D. Als wij voldoende bewijzen hebben dat dat een fake account is, dan zullen wij waarschuwen en dan krijgen zij zelf de kans om het weg te nemen. Indien ze dat bijvoorbeeld niet doen, zullen wij dat doen maar hangt er een grotere sanctie aan vast. Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld toch, ondanks ze daar al twee keer voor gewaarschuwd zijn, blijven doorgaan. Dit even ter verduidelijking =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ze maken een account aan dat moet doorgaan als hun vriendje. En dat valt dus onder faken en zal dus bestraft worden als faken :'D. Als wij voldoende bewijzen hebben dat dat een fake account is, dan zullen wij waarschuwen en dan krijgen zij zelf de kans om het weg te nemen. Indien ze dat bijvoorbeeld niet doen, zullen wij dat doen maar hangt er een grotere sanctie aan vast. Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld toch, ondanks ze daar al twee keer voor gewaarschuwd zijn, blijven doorgaan. Dit even ter verduidelijking =)

    Omfg?

    Ik neus ook vaak in dat topic. Oh slecht van me.
    Ik vind dat de Mods vaak ook goed handelen op de situaties. Het loopt niet altijd perfect, maar het zijn uiteindelijk ook maar mensen. Soms wordt er wel snel eens een waarschuwing gegeven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ze maken een account aan dat moet doorgaan als hun vriendje. En dat valt dus onder faken en zal dus bestraft worden als faken :'D. Als wij voldoende bewijzen hebben dat dat een fake account is, dan zullen wij waarschuwen en dan krijgen zij zelf de kans om het weg te nemen. Indien ze dat bijvoorbeeld niet doen, zullen wij dat doen maar hangt er een grotere sanctie aan vast. Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld toch, ondanks ze daar al twee keer voor gewaarschuwd zijn, blijven doorgaan. Dit even ter verduidelijking =)

    Dat mensen zo zielig kunnen zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Ze maken een account aan dat moet doorgaan als hun vriendje. En dat valt dus onder faken en zal dus bestraft worden als faken :'D. Als wij voldoende bewijzen hebben dat dat een fake account is, dan zullen wij waarschuwen en dan krijgen zij zelf de kans om het weg te nemen. Indien ze dat bijvoorbeeld niet doen, zullen wij dat doen maar hangt er een grotere sanctie aan vast. Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld toch, ondanks ze daar al twee keer voor gewaarschuwd zijn, blijven doorgaan. Dit even ter verduidelijking =)
    OMG das triest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?