• OMG, wie kijkt? LADYGAGA lijkt is echt vreselijk lelijk met der kort haar! /mening.
    Ik had echt zoiets van: Is that her?
    Ik dacht even dat het een jongen was -,-
    Who agrees?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:43 ]

    Het was dan wel echt mode daar he, Justin liep er ook al zo leuk bij... (cat)

    NurseJoy schreef:
    .. Ja. Dat is de bedoeling.
    ze treed op verkleed als haar mannelijke Alter Ego.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Orphan schreef:
    Nee, ik vind het heel goed gelukt en ze acteerde ook geweldig! Echt, dat was eigenlijk het enigste dat echt leuk was aan de VMAs dit jaar.

    Inderdaad. Ze deed het echt heel goed en ik vind haar alter ego best interessant.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Klik haar optreden als Jo calderone op de vma's


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Gadverdamme. Net zo'n drugaddict.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    CountMeIn schreef:
    Ik vond het wel iets hebben :'D

    De eerste minuut had ik het ook amper door :'D


    Olive

    Orphan schreef:
    De eerste minuut had ik het ook amper door :'D

    Haha ik niet aangezien ik fan ben en er al van wist.
    Als ik geen fan zou zijn zou ik het ook niet door hebben hoor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Haha ik niet aangezien ik fan ben en er al van wist.
    Als ik geen fan zou zijn zou ik het ook niet door hebben hoor.


    Nja, ik had het dus niet door, maar ik had gehoord dat ze dat Alter Ego had en ik had er ooit een foto van gezien. Enja, dus dat gezicht kwam me zo bekend voor en opeens herinnerde ik me dat ze een alter ego had en toen ze over zichzelf begon te praten viel het kwartje :'D


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Nja, ik had het dus niet door, maar ik had gehoord dat ze dat Alter Ego had en ik had er ooit een foto van gezien. Enja, dus dat gezicht kwam me zo bekend voor en opeens herinnerde ik me dat ze een alter ego had en toen ze over zichzelf begon te praten viel het kwartje :'D

    Haha ja.
    Ik vind het best grappig nog.Maar wel stom dat in dar video clipje waar ik de link van gezegd heb dat de "vuile" woorden zijn weg gelaten.
    Ach ja ik heb het opgenomen nu nog naar kijken (;


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Haha ja.
    Ik vind het best grappig nog.Maar wel stom dat in dar video clipje waar ik de link van gezegd heb dat de "vuile" woorden zijn weg gelaten.
    Ach ja ik heb het opgenomen nu nog naar kijken (;


    Ik vind het echt knap dat ze zo kan acteren, ik ben geen fan, maar talent heeft ze wel :'D En hoe ze die rol de hele vma volhield was ook great :'D


    Olive

    Orphan schreef:
    (...)

    Ik vind het echt knap dat ze zo kan acteren, ik ben geen fan, maar talent heeft ze wel :'D En hoe ze die rol de hele vma volhield was ook great :'D

    Ja vond ik ook.En hoe ze zo verkleed was.Echt je zou haar haast niet herkennen als ze zo op straat zou lopen (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind haar wel wat van Amy Whinehouse weghebben (zeker zo). Was ik ook niet de enige mee hier thuis. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.