• I feel sorry for them :x they don’t deserve all the hate, how would anybody else even feel if thousands of people would send you death threatens and hatemail. Fuck man this is not even normal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Negligible schreef:
    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf

    Ik ben fan van alledrie en ik ben dat gehaat tegenover hun echt kotsbeu.
    Alsof er in het dagelijkse leven geen mensen zijn die in Rehab zitten, ik kan zo 10 meisjes van mijn school eruit pikken die er slettiger bijlopen dan Miley, en ik kan zo nog 10 artiesten opnoemen die noch hun muziek zelf schrijven noch live kunnen zingen.
    Dus f*ck up met dat gehaat, en ga iemand anders zijn leven verpesten -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BEARD schreef:
    Aan de jeugd is niks te doen, helaas.


    None but ourselves can free our minds.

    Dit topic bewijst nog maar eens waarom ik nooit bekend wil zijn. Je maakt een fout en de hele wereld heeft commentaar op je, terwijl ze die fouten net zo goed zelf kunnen maken.

    Ja, ik ben fan van alle 3, maar mijn voorkeur gaat uit naar Demi. Toch vind ik dat de meeste artiesten ook respect verdienen, net zoals dat de gewone mensen dat ook verdienen.


    Take me to wonderland

    Ik vind Demi echt een schat, mijn beste vriendinnen zijn fan van haar, JB en nou... Ze vinden Selena goed zolang ze niet live zingt. Dus ik hoor dafelijks, of wekelijks over hen. Ik weet niet zo goed waar die haat op Selena slaat, jaloers, fine, maar de enige die weet hoe het zit zijn JB & Selena zelf.
    En toevallig vind ik Demi's Skyscraper wel mooi, er zitten echte gevoelens aan vast en dat blijkt als je hoort dat Demi heeft staan janken terwijl ze dat opnam. Ik heb nog geen Demi hater meegemaakt, maar diegene moet zich vast vervelen als diegene haat rondspreidt.

    En Miley's aat begrijp ik al te goed. Ik mag der niet, totaal niet. Absoluut niet. Korte broekjes, flauwe humor, ect. Volgens mij wordt Hannah Montana nog steeds op tv uitgezonden en volgens mij trekt dat nog steeds jongere kinderen. Onder andere mijn zusje.
    Ze wilt af van haar Hannah Montana imago, maar dat kan ze niet. Niet met de manier waarop ze beroemd werd en niet de manier die ze nu aanneemt. Jonge kinderen worden ouder, gaan ook alles volgen en kunnen net zoals haar gaan doen. En sorry hoor, maar ik vind het te sletterig.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Beroemdheden hebben ook gevoelens hoor. Het zijn doodnormale mensen net zoals ons. DUs toon een beetje respect. Ookal mag je iemand niet,dat geeft jouw nog niet het recht om iemand te schelden. Dat soort mensen zijn gewoon zielig


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Corsola schreef:
    Ik snap echt niet waarom Demi Lovato haters heeft, de enige reden dat ik kan bedenken is dat ze toen met één van de Jonas Brothers ging. Zelfde met Selena Gomez nu met Justin Bieber. Als je fan van je idool ben, wees dan blij dat ze een leuk leven leiden met een geliefde en ga zijn geliefde niet haten omdat je denkt dat je zelf beter bent en/of denkt dat je gewoon de beste vrouw op aarde voor je idool bent. no no no.

    Mensen kunnen er blijkbaar ook niet tegen dat Miley Cyrus 'live' is gevolgd van haar overgang van pubermeid tot volwassene. Tuurlijk, het is even wennen, maar zo waren/zijn we allemaal. Al heeft ze wel een kleine rommeltje gemaakt met een naaktfoto, maar dat kan ook weer iedereen overkomen.

    Het zijn meiden waar je jaloers op kan en mag zijn.


    Dat is inderdaad wel de enige reden. Sommige Jonatics haten haar gewoon voor dat. Die "fans" mogen mijn gat likken want 't is de meest stomme reden ooit.

    Glameow schreef:
    Het haatgedoe gaat me sowieso te ver, ook al ben ik geen fan van hen. Maar het zijn jonge, onschuldige kinderen die naar Disney Channel kijken en deze Disney sterren geven wat mij betreft niet het goede voorbeeld. De haat verdienen ze niet, maar nadenken zou toch wel op zijn plaats zijn.


    Hier wil ik nog even aan toe voegen dat ik heel goed begrijp dat het ook maar mensen zijn en dat er genoeg mensen zijn die dezelfde 'fouten' maken als zij. Het enige verschil is alleen dat zij als beroemdheden een voorbeeldfunctie hebben in onze samenleving en ze daar rekening mee horen te houden.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    echt belachelijk, ja.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Negligible schreef:
    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Padalecki schreef:
    Velen zeggen hier dat de 'haters' of de mensen die hun minder graag mogen jaloers zijn en daarom zo reageren. Dus dat we graag hun willen zijn enzo. Dat wil ik toch even tegenspreken. Ja, ze zijn mooi en bekend. Maar ik zou NOOIT iemand als hun willen zijn. Kijk, als we nu zouden spreken over betekenisvolle auteurs, filosofen die de het leven wat hebben bijgebracht, wiskundigen/fysicussen/chemicussen die het leven aangenamer hebben gemaakt, ... en ga zo maar door, dan zou ik wél jaloers zijn op hun.

    Geloof mij, zulke artiesten zijn echt geen mensen om jaloers op te zijn. Eigenlijk betekenen ze niets, het is alleen maar de schijn van glamour en glitter dat aantrekkelijk is aan die wereld voor velen. Meer nog; die mensen dragen niets interessants bij aan de wereld. Ik spreek nu wel over artiesten zoals deze drie, want uiteraard zijn er ook artiesten die wél belangrijk zijn (geweest). Zoals Billie Holiday (zij zong over het onrecht van racisme) en Ernst Busch (hij spoorde mensen aan zich te verzetten tegen de dictator Franco in de Spaanse burgeroorlog) en zo zullen er zeker nog wel zijn. Maar niét Miley Cyrus, Selena Gomez en Demi Lovato.


    Heel mooi gezegd! I totally agree


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Padalecki schreef:
    Wat ze buiten hun carriére doen, kan me niets schelen. Ik vind Miley Cyrus een slet en Selena Gomez is ook die kant aan het opgaan, maar dat is mijn mening en het maakt me ook niets uit dat ze zo zijn. Het zijn namelijk geen mensen waar ik naar opkijk of die me inspireren. Naar mijn mening worden ze zelfs erg overgewaardeerd. De enige die ik kan hebben is Demi Lovato. Gewoon omdat haar muziek op een hoger niveau staat en ze niet aan haar fans komt door halfnaakt in een kooi te staan of zwakke muziek met betekenisloze teksten die gesteund zijn op vervelende beats te maken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Negligible schreef:
    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf


    Save me from myself.