Ik vind Demi echt een schat, mijn beste vriendinnen zijn fan van haar, JB en nou... Ze vinden Selena goed zolang ze niet live zingt. Dus ik hoor dafelijks, of wekelijks over hen. Ik weet niet zo goed waar die haat op Selena slaat, jaloers, fine, maar de enige die weet hoe het zit zijn JB & Selena zelf.
En toevallig vind ik Demi's Skyscraper wel mooi, er zitten echte gevoelens aan vast en dat blijkt als je hoort dat Demi heeft staan janken terwijl ze dat opnam. Ik heb nog geen Demi hater meegemaakt, maar diegene moet zich vast vervelen als diegene haat rondspreidt.
En Miley's aat begrijp ik al te goed. Ik mag der niet, totaal niet. Absoluut niet. Korte broekjes, flauwe humor, ect. Volgens mij wordt Hannah Montana nog steeds op tv uitgezonden en volgens mij trekt dat nog steeds jongere kinderen. Onder andere mijn zusje.
Ze wilt af van haar Hannah Montana imago, maar dat kan ze niet. Niet met de manier waarop ze beroemd werd en niet de manier die ze nu aanneemt. Jonge kinderen worden ouder, gaan ook alles volgen en kunnen net zoals haar gaan doen. En sorry hoor, maar ik vind het te sletterig.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''