• I feel sorry for them :x they don’t deserve all the hate, how would anybody else even feel if thousands of people would send you death threatens and hatemail. Fuck man this is not even normal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Corsola schreef:
    Ik snap echt niet waarom Demi Lovato haters heeft, de enige reden dat ik kan bedenken is dat ze toen met één van de Jonas Brothers ging. Zelfde met Selena Gomez nu met Justin Bieber. Als je fan van je idool ben, wees dan blij dat ze een leuk leven leiden met een geliefde en ga zijn geliefde niet haten omdat je denkt dat je zelf beter bent en/of denkt dat je gewoon de beste vrouw op aarde voor je idool bent. no no no.

    Mensen kunnen er blijkbaar ook niet tegen dat Miley Cyrus 'live' is gevolgd van haar overgang van pubermeid tot volwassene. Tuurlijk, het is even wennen, maar zo waren/zijn we allemaal. Al heeft ze wel een kleine rommeltje gemaakt met een naaktfoto, maar dat kan ook weer iedereen overkomen.

    Het zijn meiden waar je jaloers op kan en mag zijn.

    Ben ik mee eens.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Corsola schreef:
    Ik snap echt niet waarom Demi Lovato haters heeft, de enige reden dat ik kan bedenken is dat ze toen met één van de Jonas Brothers ging. Zelfde met Selena Gomez nu met Justin Bieber. Als je fan van je idool ben, wees dan blij dat ze een leuk leven leiden met een geliefde en ga zijn geliefde niet haten omdat je denkt dat je zelf beter bent en/of denkt dat je gewoon de beste vrouw op aarde voor je idool bent. no no no.

    Mensen kunnen er blijkbaar ook niet tegen dat Miley Cyrus 'live' is gevolgd van haar overgang van pubermeid tot volwassene. Tuurlijk, het is even wennen, maar zo waren/zijn we allemaal. Al heeft ze wel een kleine rommeltje gemaakt met een naaktfoto, maar dat kan ook weer iedereen overkomen.

    Het zijn meiden waar je jaloers op kan en mag zijn.

    dit soort stuff is al zovaak gezegd en helaas helpt het weinig. ik ben het volledig met je eens behalve het gedeelte over jaloezie :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    First schreef:
    Sowieso iemand haten die je kent gaat niet.
    Want je kent hun persoonlijk heid niet.
    En als je dat zou kennen is haten een groot woord.
    Iemand niet mogen zou meer van toepassing komen


    Mensen geven te vaak een eerste oordeel voordat ze iemand kennen, jammer.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Corsola schreef:
    (...)

    Mensen geven te vaak een eerste oordeel voordat ze iemand kennen, jammer.

    niet dat je hun ooit echt leert kennen ofzo..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Corsola schreef:
    (...)

    Mensen geven te vaak een eerste oordeel voordat ze iemand kennen, jammer.

    Ja en dat moet eigenlijk verboden worden.
    Vroeger haatte ik Justin Bieber.
    Nu trek ik er me gewoon niks van aan.
    Eerst dacht ik dat het een kwestie was van volwassenheid maar aangezien die haters rond de 16 jaar zijn heb ik me vergist.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    DancingDead schreef:
    (...)
    niet dat je hun ooit echt leert kennen ofzo..


    Nee, dat klopt. Maar toch, mensen met bijvoorbeeld veel tattoo's worden eerder negatief beoordeeld dan positief.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Een aantal mensen die zo gehaat worden maken het er zelf naar. Maar inderdaad, mensen die gehaat worden omdat ze iemand daten is gewoon dom.

    First schreef:
    (...)
    Ja en dat moet eigenlijk verboden worden.
    Vroeger haatte ik Justin Bieber.
    Nu trek ik er me gewoon niks van aan.
    Eerst dacht ik dat het een kwestie was van volwassenheid maar aangezien die haters rond de 16 jaar zijn heb ik me vergist.


    'T probleem is dat je het niet kunt verbieden, je doet het automatisch.

    Ik heb Justin Bieber nooit gehaat, ik vind alleen zijn fans zo irritant :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    HELEMAAAL MET JE EENS!! IK ZWEER!!!
    JIJ WEET DE WARHEID, maar over Selena twijfel nog steeds een beetje...

    Corsola schreef:
    (...)

    'T probleem is dat je het niet kunt verbieden, je doet het automatisch.

    Ik heb Justin Bieber nooit gehaat, ik vind alleen zijn fans zo irritant :')

    Ik was ook jong 11 jaar.
    Puh nu ben ik een jaar ouder
    Nu ben ik volwassener (:
    Ja spijtig dat je het niet kunt verbied.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Negligible schreef:
    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    First schreef:
    (...)
    Ik was ook jong 11 jaar.
    Puh nu ben ik een jaar ouder
    Nu ben ik volwassener (:
    Ja spijtig dat je het niet kunt verbied.


    Het enigste wat je kunt doen is niet blijven hangen bij je eerste oordeel.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Velen zeggen hier dat de 'haters' of de mensen die hun minder graag mogen jaloers zijn en daarom zo reageren. Dus dat we graag hun willen zijn enzo. Dat wil ik toch even tegenspreken. Ja, ze zijn mooi en bekend. Maar ik zou NOOIT iemand als hun willen zijn. Kijk, als we nu zouden spreken over betekenisvolle auteurs, filosofen die de het leven wat hebben bijgebracht, wiskundigen/fysicussen/chemicussen die het leven aangenamer hebben gemaakt, ... en ga zo maar door, dan zou ik wél jaloers zijn op hun.

    Geloof mij, zulke artiesten zijn echt geen mensen om jaloers op te zijn. Eigenlijk betekenen ze niets, het is alleen maar de schijn van glamour en glitter dat aantrekkelijk is aan die wereld voor velen. Meer nog; die mensen dragen niets interessants bij aan de wereld. Ik spreek nu wel over artiesten zoals deze drie, want uiteraard zijn er ook artiesten die wél belangrijk zijn (geweest). Zoals Billie Holiday (zij zong over het onrecht van racisme) en Ernst Busch (hij spoorde mensen aan zich te verzetten tegen de dictator Franco in de Spaanse burgeroorlog) en zo zullen er zeker nog wel zijn. Maar niét Miley Cyrus, Selena Gomez en Demi Lovato.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Over Demi merk ik eigenlijk niet echt dat ze gehaat word hoor. Maar ik zal wel iets missen i think. Maar bij Miley & Selena merk ik het wel heel erg, bij Selena vind ik de reden gewoonweg echt dóm. Die van Miley kan ik nog wel indenken, ik zeg niet dat het goed is om iemand te gaan haten hoor. Maar ze is wel een beetje sletterig in d'r clips aan het doen. En ze was zo nooit, dus dan snap ik best dan vele mensen de famous een beetje tot d'r hoofd vinden stijgen.

    WEAREYOUNG schreef:
    Over Demi merk ik eigenlijk niet echt dat ze gehaat word hoor. Maar ik zal wel iets missen i think. Maar bij Miley & Selena merk ik het wel heel erg, bij Selena vind ik de reden gewoonweg echt dóm. Die van Miley kan ik nog wel indenken, ik zeg niet dat het goed is om iemand te gaan haten hoor. Maar ze is wel een beetje sletterig in d'r clips aan het doen. En ze was zo nooit, dus dan snap ik best dan vele mensen de famous een beetje tot d'r hoofd vinden stijgen.
    Je vind ook wel veel van die uitkafffers tegen Demi op twitter enzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?