• I feel sorry for them :x they don’t deserve all the hate, how would anybody else even feel if thousands of people would send you death threatens and hatemail. Fuck man this is not even normal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Negligible schreef:
    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf


    Let it come and let it be

    Oh djeez, wie geeft er nu om die eendagsvliegjes?


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ben van alle drie fan en ik snap wel dat niet iedereen dat is maar daarom moet je hen niet gaan haten, het blijven mensen die fouten maken, iedereen maakt fouten maar bij hen word dat de hele wereld rond verteld en omdat ze iets hebben met jou crush moet je ze ook niet gaan haten, wees blij voor hen, als zij gelukkig zijn zo is dat toch het beste
    je moet selena niet gaan haten omdat ze met justin is, als justin echt veel voor je betekend laat hem dan gewoon gelukkig zijn

    Padalecki schreef:
    Velen zeggen hier dat de 'haters' of de mensen die hun minder graag mogen jaloers zijn en daarom zo reageren. Dus dat we graag hun willen zijn enzo. Dat wil ik toch even tegenspreken. Ja, ze zijn mooi en bekend. Maar ik zou NOOIT iemand als hun willen zijn. Kijk, als we nu zouden spreken over betekenisvolle auteurs, filosofen die de het leven wat hebben bijgebracht, wiskundigen/fysicussen/chemicussen die het leven aangenamer hebben gemaakt, ... en ga zo maar door, dan zou ik wél jaloers zijn op hun.

    Geloof mij, zulke artiesten zijn echt geen mensen om jaloers op te zijn. Eigenlijk betekenen ze niets, het is alleen maar de schijn van glamour en glitter dat aantrekkelijk is aan die wereld voor velen. Meer nog; die mensen dragen niets interessants bij aan de wereld. Ik spreek nu wel over artiesten zoals deze drie, want uiteraard zijn er ook artiesten die wél belangrijk zijn (geweest). Zoals Billie Holiday (zij zong over het onrecht van racisme) en Ernst Busch (hij spoorde mensen aan zich te verzetten tegen de dictator Franco in de Spaanse burgeroorlog) en zo zullen er zeker nog wel zijn. Maar niét Miley Cyrus, Selena Gomez en Demi Lovato.


    Nee, daar heb je gelijk in. Op die mensen kun je echt trots zijn, maar jaloersheid betekend eigenlijk een wrok die iemand koestert omdat men een ander niet gunt wat men zelf begeert. opgezocht, ghehe


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Captain schreef:
    Oh djeez, wie geeft er nu om die eendagsvliegjes?
    Ik. :Y)
    Ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat zij gehaat worden en beledigd worden door zoveel butthurt mensen zonder een deftige reden. Triest gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Corsola schreef:
    (...)

    Nee, dat klopt. Maar toch, mensen met bijvoorbeeld veel tattoo's worden eerder negatief beoordeeld dan positief.

    ja dat is waar. al kan je door sommige dingen die mensen doen wel een hekel aan ze krijgen. op die manier leer je ze toch een beetje kennen. vat mij niet verkeerd op het is sowieso verkeerd om mensen om de verkeerde redenen te haten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Captain schreef:
    Oh djeez, wie geeft er nu om die eendagsvliegjes?

    Ik (:
    En nog veel andere mensen hoor:Y)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 22:41 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Corsola schreef:
    (...)

    Het enigste wat je kunt doen is niet blijven hangen bij je eerste oordeel.

    Dat heb ik ook niet gedaan.
    Ik heb nu verder gedacht en ik heb meer dingen waarom ik heb niet mag.
    Maar dat hou ik voor mezelf anders gaan mensen me haten:Y)
    Maar ik moet wel zeggen.Sinds hij met Selena date en is haat ik hem niet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Negligible schreef:
    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Captain schreef:
    Oh djeez, wie geeft er nu om die eendagsvliegjes?


    Oh please :W


    Olive

    DancingDead schreef:
    (...)
    ja dat is waar. al kan je door sommige dingen die mensen doen wel een hekel aan ze krijgen. op die manier leer je ze toch een beetje kennen. vat mij niet verkeerd op het is sowieso verkeerd om mensen om de verkeerde redenen te haten.


    Nee, dat klopt. Dat ken ik ook helemaal maar ik heb ook zo van; het was één actie.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Boeiend, als je beroemd wil zijn moet je haters ook maar kunnen handelen. -___-


    ars moriendi

    Orphan schreef:
    (...)

    Oh please :W

    Wat?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Wat?


    Eendagsvliegje, serieus?


    Olive

    Ik vind het vooral erg laf als mensen haatmails versturen. Het is gewoon een soort cyberpesten, want ze weten zeker dat ze de mensen die ze afkraken alleen met een beeldscherm ertussen zullen zien en dat ze ermee weg kunnen komen. Maar kom op, ze kennen ze toch helemaal niet? Ik kan me voorstellen dat je een beroemdheid niet mag door wat je ziet in de media - je kunt niet iedereen aardig vinden - maar haat is wel een heel groot woord daarvoor, en zij hebben niets gedaan waardoor ze dreigbrieven verdienen. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan