• I feel sorry for them :x they don’t deserve all the hate, how would anybody else even feel if thousands of people would send you death threatens and hatemail. Fuck man this is not even normal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Ik vind het vooral erg laf als mensen haatmails versturen. Het is gewoon een soort cyberpesten, want ze weten zeker dat ze de mensen die ze afkraken alleen met een beeldscherm ertussen zullen zien en dat ze ermee weg kunnen komen. Maar kom op, ze kennen ze toch helemaal niet? Ik kan me voorstellen dat je een beroemdheid niet mag door wat je ziet in de media - je kunt niet iedereen aardig vinden - maar haat is wel een heel groot woord daarvoor, en zij hebben niets gedaan waardoor ze dreigbrieven verdienen. :/

    I agree.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik ben het alleen met die van Demi niet eens.


    All was well.

    Ja. Zo gaat het in het echte leven. Problem?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Scum schreef:
    Ja. Zo gaat het in het echte leven. Problem?
    Oh noemen ze jou dan ook continu een slet of een hoer? Of zeggen ze continu dat je lelijk bent en mag rotten in hel? Nou tegen mij zeggen ze dat eigenlijk niet, dus neh ik denk niet dat het het echte leven is. No offense.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Oh noemen ze jou dan ook continu een slet of een hoer? Of zeggen ze continu dat je lelijk bent en mag rotten in hel? Nou tegen mij zeggen ze dat eigenlijk niet, dus neh ik denk niet dat het het echte leven is. No offense.

    Het is het echte leven van een ster maar toch vind ik het over dreven vinden.
    Mijn mening (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tuurlijk, bij beroemdheden is het erg maar in real life maakt 't niet uit. Daar gaat het er net zo aan toe hoor -oke, die laatste niet-, maar dan zeggen mensen 'het leven is hard' en dat is zo. Beroemd of niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Passerby schreef:
    (...)Oh noemen ze jou dan ook continu een slet of een hoer? Of zeggen ze continu dat je lelijk bent en mag rotten in hel? Nou tegen mij zeggen ze dat eigenlijk niet, dus neh ik denk niet dat het het echte leven is. No offense.

    Nou, bij sommige mensen wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AshKetchum schreef:
    Tuurlijk, bij beroemdheden is het erg maar in real life maakt 't niet uit. Daar gaat het er net zo aan toe hoor -oke, die laatste niet-, maar dan zeggen mensen 'het leven is hard' en dat is zo. Beroemd of niet.
    Sorry, maar beroemd of niet ik blijf het triest vinden van de mensen die zo'n dingen zeggen. Serieus pesten is niet cool en zal ook nooit cool zijn. Om het reeël of virtueel is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    AshKetchum schreef:
    Tuurlijk, bij beroemdheden is het erg maar in real life maakt 't niet uit. Daar gaat het er net zo aan toe hoor -oke, die laatste niet-, maar dan zeggen mensen 'het leven is hard' en dat is zo. Beroemd of niet.

    Ja en spijtig genoeg is dit waar.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Passerby schreef:
    (...)Oh noemen ze jou dan ook continu een slet of een hoer? Of zeggen ze continu dat je lelijk bent en mag rotten in hel? Nou tegen mij zeggen ze dat eigenlijk niet, dus neh ik denk niet dat het het echte leven is. No offense.

    None taken, maar als je beroemd bent moet je met die shit om kunnen gaan. Het gebeurt overal, alleen in kleinere mate. Dit is alleen groot omdat veel mensen die 'sterren' kennen.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Omg, dat vind ik een woord gewoon zielig?

    Orphan schreef:
    (...)

    Eendagsvliegje, serieus?

    Serieus. :')
    Het is niet dat ze keiveel talent hebben hoor. Ik zou héél raar opkijken als één van hun iets zelf kon doen. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Er zijn veel ergere dingen in het leven. Zolang zij van de honger niet omkomen zoals een héél groot deel van de wereld, then I don't care.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb niet eens een idee wie de fuck dat zijn so I don't care. Ja ik weet die laatste is JB's vriendinnetje en die 1e is dat ene wijf van Disney maar /care. Haters ga je gang, Lovers gaat uwe gang.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het haatgedoe gaat me sowieso te ver, ook al ben ik geen fan van hen. Maar het zijn jonge, onschuldige kinderen die naar Disney Channel kijken en deze Disney sterren geven wat mij betreft niet het goede voorbeeld. De haat verdienen ze niet, maar nadenken zou toch wel op zijn plaats zijn.


    Have you ever been alone in a crowded room?