• I feel sorry for them :x they don’t deserve all the hate, how would anybody else even feel if thousands of people would send you death threatens and hatemail. Fuck man this is not even normal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Deze kende ik al, en het mag wel waar zijn wat er staat maar sommige maken het er ook zelf van. Dan bedoel ik niet dat Selena opeens heel slecht doet omdat ze met Justin neemt maar dat het verdacht veel op een publiciteits stunt lijkt wel. En van Demi begrijp ik niet waarom ze haters heeft? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aan de jeugd is niks te doen, helaas.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    tja, als je beroemd bent zijn er haters en fans.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rehab? Dat wist ik niet eens? *Gaat googlen*.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Rehab? Dat wist ik niet eens? *Gaat googlen*.

    Je hoeft niet te googelen hoor. Ze had een eetstoornis en deed aan automutilatie. Dat mensen haar daarom psycho noemen is gewoon zelf gestoord


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sommige mensen moeten stoppen met jaloers zijn, en starten met lief zijn. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat ze buiten hun carriére doen, kan me niets schelen. Ik vind Miley Cyrus een slet en Selena Gomez is ook die kant aan het opgaan, maar dat is mijn mening en het maakt me ook niets uit dat ze zo zijn. Het zijn namelijk geen mensen waar ik naar opkijk of die me inspireren. Naar mijn mening worden ze zelfs erg overgewaardeerd. De enige die ik kan hebben is Demi Lovato. Gewoon omdat haar muziek op een hoger niveau staat en ze niet aan haar fans komt door halfnaakt in een kooi te staan of zwakke muziek met betekenisloze teksten die gesteund zijn op vervelende beats te maken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Crystalflame schreef:
    Sommige mensen moeten stoppen met jaloers zijn, en starten met lief zijn. ):

    Ze moeten beginnen een eigen leven te leiden
    (En wat reageer ik veel op dit topic :'D )


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het ook echt erg voor hen. Ik snap niet dat mensen zo jaloers kunnen doen omdat die mensen iets meer hebben dan zijzelf


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het echt stom dat ze worden uitgelachen.
    Miley:Ze is ook maar een normale tiener die foute dingen doet.
    Demi : Ze heeft in een rehab gegeven en nu lachen ze haar daarom voor oud.Ik vind het respectloos.
    Selena: Die beliebers mensen zijn gewoon jaloers.Precies of zij ooit het vriendinnetje gaan zijn van hem.

    Zo dat is mijn mening.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tja, ik ben geen fan van die drie omdat ik hun muziek niet goed vind enzo, maar ik vind dat 'haatgedoe' wel heel overdreven;


    Olive

    Padalecki schreef:
    Wat ze buiten hun carriére doen, kan me niets schelen. Ik vind Miley Cyrus een slet en Selena Gomez is ook die kant aan het opgaan, maar dat is mijn mening en het maakt me ook niets uit dat ze zo zijn. Het zijn namelijk geen mensen waar ik naar opkijk of die me inspireren. Naar mijn mening worden ze zelfs erg overgewaardeerd. De enige die ik kan hebben is Demi Lovato. Gewoon omdat haar muziek op een hoger niveau staat en ze niet aan haar fans komt door halfnaakt in een kooi te staan of zwakke muziek met betekenisloze teksten die gesteund zijn op vervelende beats te maken.

    Ik ga hiermee akkoord. Demi is de enige die ik van deze 3 kan hebben.
    Miley en Selena is het echt wel een beetje naar hun hoofd gestegen vind ik.


    Where there is a sea there are pirates...

    Sowieso iemand haten die je kent gaat niet.
    Want je kent hun persoonlijk heid niet.
    En als je dat zou kennen is haten een groot woord.
    Iemand niet mogen zou meer van toepassing komen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik snap echt niet waarom Demi Lovato haters heeft, de enige reden dat ik kan bedenken is dat ze toen met één van de Jonas Brothers ging. Zelfde met Selena Gomez nu met Justin Bieber. Als je fan van je idool ben, wees dan blij dat ze een leuk leven leiden met een geliefde en ga zijn geliefde niet haten omdat je denkt dat je zelf beter bent en/of denkt dat je gewoon de beste vrouw op aarde voor je idool bent. no no no.

    Mensen kunnen er blijkbaar ook niet tegen dat Miley Cyrus 'live' is gevolgd van haar overgang van pubermeid tot volwassene. Tuurlijk, het is even wennen, maar zo waren/zijn we allemaal. Al heeft ze wel een kleine rommeltje gemaakt met een naaktfoto, maar dat kan ook weer iedereen overkomen.

    Het zijn meiden waar je jaloers op kan en mag zijn.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~