• Terwijl jullie al aan het aftellen zijn waarneer jullie je naam weer kunnen change'en, ben ik nog happy met mn usernaam. Ik ben en Pussycat(cat)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    :'D Ik ben niet zo happy met m'n naam.

    Ik heb mijn username ook al heel lang, en ben er ook blij mee. Lekker púh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben ook blij met mijn naam, ik heb hem ook net verandert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben net verandert naar Goot, dus op dit moment vind ik 'm nog leuk ja. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb al ideen voor een nieuwe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn username hoort bij mij en ik ga hem ook niet weer veranderen (bloos)


    -

    Ik hou ook van mijn naam want ik hou nu eenmaal van al mijn namen.

    Ik mag hem dinsdag weer veranderen en weet zeker dat ik hem dan na een week al weer beu ben :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ben blij met mijn naam, ookal heb ik hem nog niet lang, maar ik was mijn vorige zoo beu (die heb ik nmlk op alle sites)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het maakt mij niet uit of ik een mooie username heb, ik wil het record meest veranderde username verbreken.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Oké. Wil je nu een applaus ofzo?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb hem net veranderd en toch ga ik wanneer ik kan terug naar Tranquillity


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Over een weekje ga ik vrolijk terug naar Escritura ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hou ook van mijn username (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik hou ook van mijn naam :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H