• [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 7:09 ]

    wow
    proficiat!!
    waar gaat het over?


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    wow
    proficiat!!
    waar gaat het over?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Obliviatum schreef:
    wow
    proficiat!!
    waar gaat het over?


    hihi dankje!
    Ik ben er al mee begonnen, kleine stukje ervan:

    Hoofdstuk 1

    ‘Mam, is het echt nodig om te gaan verhuizen omdat je ruzie hebt met papa?’ vroeg ik terwijl ik plaats nam in de trein.
    ‘Ja, dat is het. Als hij met mij samen wilt wonen, moet hij zich leren gedragen.’ zei mijn moeder.
    ‘Maar mam, hij zei dat die vrouw maar een collega was…’
    ‘Het interesseert me niks. Hij moet maar geen vrouw meenemen naar huis als ik niet thuis ben.’
    Ik zuchtte en pakte mijn mobiel tevoorschijn. Ik had een SMS van mijn vriendje. Ivan heette hij.

    From: Ivan
    Schatje, kan je echt niet bij je vader blijven.. ?
    Ik ga je zo missen.. : (
    Loveyouxivan.


    Ik glimlachte zacht. Ik begon te typen.

    To: Ivan
    Was het maar zo makkelijk. Mijn moeder laat me never bij mijn vader wonen. Ik hoop dat we snel kunnen afspreken !
    Ik houvan je
    xikra.


    Ik zuchtte en stopte mijn mobiel weer in mijn broekzak. ‘Wie was dat?’ vroeg mijn broer Hidayet bot.
    ‘Vriendin.’ zei ik.
    ‘Geef je mobiel eens.’
    ‘Nee! Het boeit jou niks.’
    ‘Jawel, geven. Nu.’
    ‘Hidayet en Ikra, kappen met dat geruzie.’ zei mijn moeder en keek ons boos aan.
    Ik keek weg en keek Hidayet niet meer aan. Als ik hem aan zou kijken, zou hij alsnog gebaren dat ik mijn mobiel aan hem moest geven.

    Het was al een uur voorbij.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:17 ]

    Een boek stuur je zonder cover/voorkant naar een uitgeverij (krul) En een boek schrijven is niet zo 123 gedaan. Ook is één uitgeverij niet genoeg x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ho ho, niet te hard van stapel lopen. Je hebt het verhaal nog lang niet af laat staan gepubliceerd, dus ik zou maar niet te vroeg juichen. Boeken schrijven word altijd enorm onderschat.. Anyways, succes.


    ars moriendi

    Ecanus schreef:
    Een boek stuur je zonder cover/voorkant naar een uitgeverij (krul) En een boek schrijven is niet zo 123 gedaan. Ook is één uitgeverij niet genoeg x]

    jaaa khad wel een site ? (nerd)

    Meddows schreef:
    Ho ho, niet te hard van stapel lopen. Je hebt het verhaal nog lang niet af laat staan gepubliceerd, dus ik zou maar niet te vroeg juichen. Boeken schrijven word altijd enorm onderschat.. Anyways, succes.

    i dunno, maar ik heb wel heeel veel informatie gezocht hihi.

    ik vertrouw die sites persoonlijk niet
    voor je het weet zijn ze ben je verhaal lopen (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik vind de kaft dus niet mooi. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het verhaal al niet lezen om de kaft. Heel gemeen gezegd natuurlijk, maar uiterlijk is héél belangrijk met boeken. Het is rommelig en het past niet bij elkaar, het ziet er -vind ik- nogal onprofessioneel uit.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:41 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik zou het verhaal al niet lezen om de kaft. Heel gemeen gezegd natuurlijk, maar uiterlijk is héél belangrijk met boeken. Het is rommelig en het past niet bij elkaar, het ziet er -vind ik- nogal onprofessioneel uit.

    maakt toch niet uit want de uigeverij maakt (onwerpt) de cover ;3


    Cool, neat, swell -Cry

    ik vind het (dit is persoonlijk) vervelend om te lezen ik weet niet waarom
    je verhaal ligt me niet zo, denk ik
    anyway, laat dat je niet tegenhouden ;3
    veel succes

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 0:43 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Succes!
    Alleen die foto op de voorkant is niet zo mooi. Het is net een hyves profielfoto.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 7:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga hem kopen hoor!

    Succes.


    Firm believer of all that is magic

    Veel succes ermee (:


    I love you Tim