• okee ik heb dus een ex met wie het al bijna 1,5 jaar uit is.
    maar ik kan hem nog niet vergeten.
    niet dat ik nog verliefd op hem ben ofzo maar altiojd als ik op msn met hem praat ofzo voel ik toch weer wat, en ik weet niet of dat verliefdheid is, dat dnk ik niet want ik ben al op veel meer jongens verliefd geweest nadat het uit is gegaan.
    maar nu wil hij dus weer een keertje afspreken, en ik weet niet of ik dat moet doen.
    aan de ene kant wil ik wel want het lijkt me ook gezellig, maar aan de andere kant, dalijk krijg ik weer gevoelens voor hem en dan hij niet voor mij en dan ligt mijn hart weer in stukjes;(

iemand tips please??

Edit; het is uitgegaan door vele leugens, iedereen zei wat over hem dat die vreemdging en alles en daardoor wist ik niet meer of ik hem nog wel kon vertrouwen dus leek het me beter om niet meer verder te gaan.

[ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:05 ]

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Hmmh, het ligt aan de reden waarom het uit is gegaan.. Als hij bijv. vreemd is gegaan dan zou ik het niet doen, maar als jullie gewoon uit elkaar gegroeid waren, waarom niet?

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Dit is de eerste keer dat ik een bericht van jou zie terwijl je ook online bent
    OT: Ik zou het zelf ook niet weten ;x

Has no one told you she's not breathing?

Jesssie schreef:
    Hmmh, het ligt aan de reden waarom het uit is gegaan.. Als hij bijv. vreemd is gegaan dan zou ik het niet doen, maar als jullie gewoon uit elkaar gegroeid waren, waarom niet?

Firm believer of all that is magic

''het is uitgegaan door vele leugens, iedereen zei wat over hem dat die vreemdging en alles en daardoor wist ik niet meer of ik hem nog wel kon vertrouwen dus leek het me beter om niet meer verder te gaan.''

Waar ken ik dit toch van... Dit heb ik ook meegemaakt. Ik zou het niet doen.

26 - 02 - '16

Ik zou het doen. (bloos)

-

Afspreken kan toch geen kwaad? Je kant het proberen. Anders krijg je er later misschien spijt van. Probeer eerst eens te zien hoe die afspraak loopt en kijken wat je echt voor hem voelt ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Je moet zelf beslissen of je met hem wilt afspreken of niet. Afspreken betekent niet dat je weer een relatie hebt. Misschien groeit er wel nog een mooie vriendschap uit. Uiteindelijk ben je nog maar 13 en zwemmen er nog heel veel vissen in de zee.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Jesssie schreef:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.