• Ik kom net terug van brugklaskamp, in de bovenbouw kun je je aanmelden voor "brugplusser", dus dat je de eerste klassen begeleidt. Ik heb dat gedaan en daarom mocht ik mee.

    Op het programma stond ook een hypnose show, ik dacht dat dat crap zou worden, maar het bleek echt een professioneel iemand te zijn! Hij zocht vrijwilligers en mijn brugklas vond dat ik moest gaan, omdat ik zei dat hypnose stom was. Nou ik wilde wel, dus ik loop lachend naar voren, die man houdt zijn hand voor mijn ogen en ik raak in slaap. Ik ben twee keer gehypnotiseerd, een keer lang (daarbij was ik niet zo heel diep weg, waardoor ik alles hoorde en voelde, maar mijn lichaam niet kon bewegen zoals ík dat wilde), de tweede keer, korter, was ik echt helemaal weg en hebben ze me moeten vertellen wat ik deed.

    Bij de eerste keer heeft hij verschillende dingen gedaan, omdat het te lang is allemaal op te noemen, noem ik er een paar:
    - Hij had ervoor gezorgd dat ik mijn naam kwijt was, hij maakte me een soort van wakker (maar dan ben je nog wel in trance), gaf me een hand en vroeg me naar mijn naam. Hoe graag ik het ook wilde zeggen, ik wist het niet. Toen nam hij de naam van een ander, stopte dat in mijn hoofd, vroeg naar mijn naam en voor ik het wist zei ik die naam.
    - Hij deed alsof hij mijn gitaar kapot gooide (die er niet was, maar ik dacht van wel en keek hem dus beledigd/verbaasd aan), maakte me wijs dat het maar een nep gitaar was en dat ik in bananasplit zat, dus dat er verborgen camera's waren.
    - Dankzij hem was ik het getal vier vergeten. Dat ging uiteindelijk zo: 'Hoeveel vingers heb jij?' 'Tien.' 'Dan gaan we tellen, tel maar.' 'Eén, twee, drie...' en ik wist het gewoon niet meer, ik viel stil. Die man vroeg wat er voor mijn gevoel na drie kwam, dus ik zei vijf en telde verder waardoor ik op elf vingers uitkwam.

    Die keer dat ik korter werd gehypnotiseerd, gaf hij mij zijn kaartje en maakte me wijs dat het een briefje van 500 euro was. Ik helemaal blij en heb die man honderd keer gevraagd of ik dat écht mocht hebben. Een leraar vroeg me wat ik dan gekregen had, dus ik met een superblij gezicht vertellen dat ik 500 euro had gekregen. :'D


    Het is echt zo raar, maar ik vind het wel leuk. Zoiets maak je niet zomaar mee.:'D Iemand hier ook gehypnotiseerd?(cat)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 20:29 ]


    everything, in time

    nee nog nooit haha :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    :'D

    geniaal :P

    ik ben nog nooit gehypnotiseerd,.

    mijn moeder, zei dat zij dat wel een keer had gedaan ofzo..
    en daardoor wist ze wie ze in haar vorig leven was geweest :S


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    haha, oh mijn god dat klinkt zo grappig. ghehee.
    Mijn broer die was vorig jaar vrijwilliger bij een hypnotiseur. Alleen hij kon mijn broer niet onder hypnose brengen. haha, fail. Anyway hij was niet nep want bij andere lukte het hem wel alleen bij mijn broer niet.


    <3

    Nee en ik zou het ook nooit doen ook. Als je echt gehypnotiseerd word kunnen ze als het ware is je hoofd kijken en dat laat ik niemand toe.

    Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar als je echt gehypnotiseerd word kan je je niet bewegen, volgens mijn acupuncturist die ook hypnotiseur is. Dat je toch iets doet wat je niet wilt is omdat je onderbewust het wel wilt en dus gewoon doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Strange o.o


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Nope, maar ik wil wel SUPER graag gehypnotiseerd worden hahaha. :'D ik zou het zo graag willen, het klinkt ook heel stoer als ik het zo lees, haha dat je je naam was vergeten! x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nope. Mijn moeder kan het, maar ze wil het niet bij mij doen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hortons schreef:
    haha, oh mijn god dat klinkt zo grappig. ghehee.
    Mijn broer die was vorig jaar vrijwilliger bij een hypnotiseur. Alleen hij kon mijn broer niet onder hypnose brengen. haha, fail. Anyway hij was niet nep want bij andere lukte het hem wel alleen bij mijn broer niet.


    Dan staat je broer er óf niet voor open, of hij was niet ontspannen genoeg.:3


    everything, in time

    Nee en dat hou ik zo (:

    Not yet, sadly. Lijkt me echt geweldig. :'D
    Al helemaal om het te leren!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wtf ik wil dat ook ;o


    Has no one told you she's not breathing?

    MrsLovett schreef:
    Nee en ik zou het ook nooit doen ook. Als je echt gehypnotiseerd word kunnen ze als het ware is je hoofd kijken en dat laat ik niemand toe.

    Ik wil trouwens niet vervelend doen, maar als je echt gehypnotiseerd word kan je je niet bewegen, volgens mijn acupuncturist die ook hypnotiseur is. Dat je toch iets doet wat je niet wilt is omdat je onderbewust het wel wilt en dus gewoon doet.


    Dan had je er gisteravond maar eens bij moeten zijn. Zoals ik al zei, ik vond hypnose onzin, ik was er ook wel bang voor omdat ik niet graag de controle verlies, maar het is toch echt zo. Als ik het niet geloof, ga ik het ook niet faken om die man een plezier te doen.:'D

    De man die wij hadden, creëert gewoon beelden, waardoor je onderbewustzijn denkt dat het er echt iets. Zoiets was het. Je kunt het met een proefje heel makkelijk doen, dan weet je ongeveer hoe het werkt. Maar ik ben te lui het te typen, aangezien ik alles met één hand moet doen. (cat)


    everything, in time

    Raveleijn schreef:
    Nope, maar ik wil wel SUPER graag gehypnotiseerd worden hahaha. :'D ik zou het zo graag willen, het klinkt ook heel stoer als ik het zo lees, haha dat je je naam was vergeten! x']


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Void schreef:
    (...)

    Dan staat je broer er óf niet voor open, of hij was niet ontspannen genoeg.:3

    Maar jij stond er ook niet voor open?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Maar jij stond er ook niet voor open?


    Ik geloofde er niet in. Maar toen hij vroeg of ik het zelf ook wilde, zei ik 'ja', dat is het verschil. Als je wel geloofd, maar eigenlijk niet wil, dan lukt het niet want dan ga je het tegenhouden of forceren. D:


    everything, in time