• Ik kom net terug van brugklaskamp, in de bovenbouw kun je je aanmelden voor "brugplusser", dus dat je de eerste klassen begeleidt. Ik heb dat gedaan en daarom mocht ik mee.

    Op het programma stond ook een hypnose show, ik dacht dat dat crap zou worden, maar het bleek echt een professioneel iemand te zijn! Hij zocht vrijwilligers en mijn brugklas vond dat ik moest gaan, omdat ik zei dat hypnose stom was. Nou ik wilde wel, dus ik loop lachend naar voren, die man houdt zijn hand voor mijn ogen en ik raak in slaap. Ik ben twee keer gehypnotiseerd, een keer lang (daarbij was ik niet zo heel diep weg, waardoor ik alles hoorde en voelde, maar mijn lichaam niet kon bewegen zoals ík dat wilde), de tweede keer, korter, was ik echt helemaal weg en hebben ze me moeten vertellen wat ik deed.

    Bij de eerste keer heeft hij verschillende dingen gedaan, omdat het te lang is allemaal op te noemen, noem ik er een paar:
    - Hij had ervoor gezorgd dat ik mijn naam kwijt was, hij maakte me een soort van wakker (maar dan ben je nog wel in trance), gaf me een hand en vroeg me naar mijn naam. Hoe graag ik het ook wilde zeggen, ik wist het niet. Toen nam hij de naam van een ander, stopte dat in mijn hoofd, vroeg naar mijn naam en voor ik het wist zei ik die naam.
    - Hij deed alsof hij mijn gitaar kapot gooide (die er niet was, maar ik dacht van wel en keek hem dus beledigd/verbaasd aan), maakte me wijs dat het maar een nep gitaar was en dat ik in bananasplit zat, dus dat er verborgen camera's waren.
    - Dankzij hem was ik het getal vier vergeten. Dat ging uiteindelijk zo: 'Hoeveel vingers heb jij?' 'Tien.' 'Dan gaan we tellen, tel maar.' 'Eén, twee, drie...' en ik wist het gewoon niet meer, ik viel stil. Die man vroeg wat er voor mijn gevoel na drie kwam, dus ik zei vijf en telde verder waardoor ik op elf vingers uitkwam.

    Die keer dat ik korter werd gehypnotiseerd, gaf hij mij zijn kaartje en maakte me wijs dat het een briefje van 500 euro was. Ik helemaal blij en heb die man honderd keer gevraagd of ik dat écht mocht hebben. Een leraar vroeg me wat ik dan gekregen had, dus ik met een superblij gezicht vertellen dat ik 500 euro had gekregen. :'D


    Het is echt zo raar, maar ik vind het wel leuk. Zoiets maak je niet zomaar mee.:'D Iemand hier ook gehypnotiseerd?(cat)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 20:29 ]


    everything, in time

    dat lijkt me echt leuk om een keer te doen :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Haha, kei vet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Void schreef:
    (...)

    Dan had je er gisteravond maar eens bij moeten zijn. Zoals ik al zei, ik vond hypnose onzin, ik was er ook wel bang voor omdat ik niet graag de controle verlies, maar het is toch echt zo. Als ik het niet geloof, ga ik het ook niet faken om die man een plezier te doen.:'D

    De man die wij hadden, creëert gewoon beelden, waardoor je onderbewustzijn denkt dat het er echt iets. Zoiets was het. Je kunt het met een proefje heel makkelijk doen, dan weet je ongeveer hoe het werkt. Maar ik ben te lui het te typen, aangezien ik alles met één hand moet doen. (cat)

    Wat die man deed is heel knap maar niet het echte hypnotiseren. Daar zit een verschil in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Wat die man deed is heel knap maar niet het echte hypnotiseren. Daar zit een verschil in.




    Het is toch echt echte hypnose. Alsof hypnose geen meerdere vormen kan hebben.:'D


    everything, in time

    Anitaaa schreef:
    Wtf ik wil dat ook ;o

    moet echt wel raar geweest zijn... ;o


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Anitaaa schreef:
    Wtf ik wil dat ook ;o


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Dat is best wel awesome :9~


    Let it come and let it be

    Haha. Grappig. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik houdt van dit filmpje :9~:9~:9~
    Stupid Jody :3


    Let it come and let it be

    haha ik lig helemaaaal los.
    En nee nog nooit meegemaakt, lijkt me wel leuk en echt VET COOOl om zo iets mee te maken.. haha

    Omygod, ik wil dat ook.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    CountMeIn schreef:
    Ik houdt van dit filmpje :9~:9~:9~
    Stupid Jody :3


    Whaha XD ik vond die kerel eng XD [heb die seizoen gevolgd]

    Maar jij weet dus gewoon niks van dat hele hypnose gedoe? ik bedoel je heb niks onthouden wat er is gebeurd?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb echt al veel verhalen gehoord van mensen die gehypnotiseert zijn en nog geloof ik er niet in :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.